نشست سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و شورای شهر چرام

به گزارش مالکوم، نشست سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چرام شامگاه دیروز سه شنبه 19 آذر در محل شهرداری چرام برگزار گشت.

نشست سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و شورای شهر چرام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان چرام قابلیت بالایی در حوزه گردشگری دارد گفت: در فصل بهار این شهرستان میزبان تعداد زیادی مسافر از جنوب کشور است.

صفائی با بیان اینکه در کنار چشمه بلقیس چرام اردوگاه تفریحی برای میزبانی از گردشگران ایجاده شده است اظهار کرد: آمادگی لازم برای واگذاری این اردوگاه به شهرداری چرام وجود دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: واگذاری اردوگاه های گردشگری استان به بخش خصوصی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

او تعامل با شهرداران و اعضای شورای شهر و روستا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر برنامه های کاری خود مطرح کرد و افزود: با تعامل با همه مسئولان به دنبال رشد و توسعه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

شهردار چرام نیز در این نشست بر تعامل با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد و گفت: برای توسعه صنعت گردشگری شهر چرام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 632

به "نشست سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و شورای شهر چرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سرپرست اداره کل کهگیلویه و بویراحمد با شهردار و شورای شهر چرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید