نوازی: داور پنالتی ما را می گرفت بازی از این رو به آن رو می شد، کنار زمین احساس سرما کردم

به گزارش مالکوم، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو مدعی است داور بازی تیمش مقابل شباب الاهلی پنالتی آنها را در این بازی نادیده گرفته است.

نوازی: داور پنالتی ما را می گرفت بازی از این رو به آن رو می شد، کنار زمین احساس سرما کردم

به گزارش خبرنگاران، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل شباب الاهلی امارات گفت: درست است که ما در نیمه اول و در کار تیمی کمی رو به عقب بازی کردیم، اما در مجموع بازیکنان ما تلاش خیلی خوبی داشتند.

وی افزود: برخلاف شرایط بازی گل خوردیم و داور هم یک پنالتی برای تیم ما نگرفت. شاید آن زمانی که بازی صفر - صفر بود داور پنالتی ما را گرفته بود، بازی از این رو به آن رو می شد، اما متأسفانه داور پنالتی ما را نگرفت.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو اظهار داشت: شرایط تیم ما خیلی خوب بود. در طول سه هفته گذشته طبق برنامه هایی که پیاده کردیم، بچه ها خیلی خوب کار کرده بودند. نیمه دوم بازی دست ما بود و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و یک توپ هم به تیر دروازه زدیم. امیدوارم بتوانیم استراحت خوبی برای بازی بعدی داشته باشیم.

نوازی در پاسخ به سؤالی درباره تکنولوژی تهویه مطبوع ورزشگاه گفت: همه چیز خوب بود. شرایط میزبانی هم طوری است که هر کشوری قبول نمی کند و دست قطری ها درد نکند. یکسری نواقص هست و ما در هتل مشکلاتی داریم، اما در مجموع همه چیز خوب است و ورزشگاه هم عالی بود.

سپس به مربی شهر خودرو یادآوری شد که سؤال در مورد تهویه مطبوع ورزشگاه بوده است که گفت: برای اولین بار بود که در یک کشور عربی حضور داشتم و در چنین فصلی از سال، هوا عالی بود و حتی در جریان بازی احساس سرما به من دست داد و شرایط برای بازیکنان خوب بود. اگر غیر از این بود، هر دو تیم در اواخر بازی به مشکل می خوردند. امیدوارم قطری ها جام جهانی را هم به همین شکل و بدون مشکل برگزار کنند.

نوازی درباره بازی های آینده شهر خودرو و شرایط ریکاوری گفت: شرایط برای همه تیم ها یکسان است. تنها کاری که می توانیم انجام بدهیم، ریکاوری خوب است که بعد از سه روز دوباره بازی کنیم. شرایط سخت است و خیلی از بازیکنان جدیدمان به تیم اضافه نشدند و کمبود بازیکن هم داریم. فاصله زمانی بازی ها هم کم است و در این شرایط مربی تنها کاری که می تواند انجام دهد، ریکاوری خوب است تا تیمش را آماده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1137

به "نوازی: داور پنالتی ما را می گرفت بازی از این رو به آن رو می شد، کنار زمین احساس سرما کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: داور پنالتی ما را می گرفت بازی از این رو به آن رو می شد، کنار زمین احساس سرما کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید