هشدار درباره سناریوی آمریکا برای روشن کردن آتش بحران جدید در عراق

به گزارش مالکوم، یک عضو مطرح سازمان بدر عراق تاکید کرد حمله موشکی به پایگاه التاجی، سناریویی آمریکایی برای شعله ور کردن آتش بحران در عراق است.

هشدار درباره سناریوی آمریکا برای روشن کردن آتش بحران جدید در عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران،صادق الحسینی از رهبران سازمان بدر عراق شرح داد مصوبه مجلس مبنی بر اخراج نظامیان بیگانه از جمله آمریکایی از عراق واضح و شفاف است و دولت مکلف است آن را اجرا کند.

وی شرح داد متهم کردن گروههای حشد شعبی یا هر گروه دیگر عراقی در پس حمله موشکی به پایگاه التاجی درنزدیکی بغداد یک سناریوی آمریکایی برای شعله ور کردن آتش بحران و برهم زدن معادلات است.

الحسینی که با پایگاه خبری المعلومه گفتگو می کرد، گفت آمریکا دهها شبکه ماهواره ای در اختیار دارد و تکنولوژی پیشرفته ای برای رصد کردن اوضاع در اختیار دارد، با این همه امکانات چگونه بدون هرگونه مدرک و دلیلی به دیگران اتهام می زند.

وی اضافه نمود آنچه رخ داده، بازی دیگری از سوی آمریکا و هدف از آن بحرانی کردن اوضاع در تلاش برای به تاخیر انداختن اجرای تصمیم اخراج آن از خاک عراق صورت گرفته است.

الحسینی ادامه داد آمریکا به خوبی این نکته را درک می کند که مصوبه مجلس مبنی بر اخراج نظامیانش از عراق مورد تایید مردم این کشور است و هر دولتی در آینده در راستای تسریع در اجرای این تصمیم گام برخواهد داشت.

عضو مطرح سازمان بدر عراق شرح داد سناریوی آمریکا واضح و برملا شده است و این کشور هرگز قادر به عملی کردن طرحهایش نخواهد بود و اخراج نظامیان این کشور یک گزینه ملت و غیر قابل برگشت است.

پایگاه التاجی که محل استقرار یگانهای ارتش آمریکاست، شامگاه چهارشنبه بیست و یکم اسفند با چند راکت هدف قرار گرفت که به زخمی شدن شماری از نظامیان بیگانه از جمله آمریکایی منجر شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 799

به "هشدار درباره سناریوی آمریکا برای روشن کردن آتش بحران جدید در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره سناریوی آمریکا برای روشن کردن آتش بحران جدید در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید