پوتین: هیچ کشوری به اندازه روسیه خواستار خاتمه درگیری در قره باغ نیست، تا به امروز 5000 نفر در درگیری قره باغ کشته شده اند

به گزارش مالکوم، رئیس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه روسیه روابط خاصی با دولت و ملت هر دو کشور درگیر در قره باغ دارد، خاطرنشان کرد که هیچ کشوری به اندازه روسیه خواستار سرانجام درگیری در قره باغ نیست.

پوتین: هیچ کشوری به اندازه روسیه خواستار خاتمه درگیری در قره باغ نیست، تا به امروز 5000 نفر در درگیری قره باغ کشته شده اند

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز پنج شنبه طی سخنرانی خود در نشست کلوب والدای تأکید کرد که هیچ کشوری به اندازه روسیه علاقه مند به انتها درگیری ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره باغ نیست.

پوتین درباره دوره تازه درگیری های نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره باغ گفت: این درگیری بین دوستان ما اتفاق افتاده و در جریان است. هیچ کس به اندازه ما خواستار انتها آن نیست. من 100 درصد معتقدم که همه کشورهای گروه مینسک برای حل وفصل بحران قره باغ کوشش می نمایند، اما حل وفصل این بحران برای هیچ یک از آنها به اندازه روسیه اهمیت ندارد. من این را نمی گویم که بر نقش روسیه تأکید کنم، ولی همه ما می دانیم که این دو کشور همسایگان ما هستند و ما با آنها و با مردم آنها روابط خاصی داریم.

وی ادامه داد: روابطه ای که روسیه با ارمنستان و جمهوری آذربایجان دارد بسیار متفاوت از تعاملات آمریکا و ترکیه با این دو کشور است. ما در قبال مسئله قره باغ به طور خاص احساس مسئولیت می کنیم، اما در شرایط کنونی حمایت های آمریکا، فرانسه و دیگر اعضای گروه مینسک برای ما بسیار مهم است.

پوتین درباره آمار تلفات انسانی درگیری های اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان نیز گفت: متأسفانه دو طرف تلفات زیادی داده اند. بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده، از هر طرف تا به امروز بیش از 2 هزار نفر کشته شده اند و شمار کلی کشته ها به حدود 5 هزار نفر می رسد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1171

به "پوتین: هیچ کشوری به اندازه روسیه خواستار خاتمه درگیری در قره باغ نیست، تا به امروز 5000 نفر در درگیری قره باغ کشته شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: هیچ کشوری به اندازه روسیه خواستار خاتمه درگیری در قره باغ نیست، تا به امروز 5000 نفر در درگیری قره باغ کشته شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید