پکن: سرنگونی جنگنده روسیه یک شکست برای مقابله بین المللی علیه تروریسم است

به گزارش مالکوم، وزارت خارجه چین اعلام نمود که سرنگونی جنگنده سوخو 24 روسیه توسط ترکیه یک شکست برای کوشش های بین المللی در زمینه مقابله با تروریسم به شمار می رود.

پکن: سرنگونی جنگنده روسیه یک شکست برای مقابله بین المللی علیه تروریسم است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، هونگ لی سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه شنبه در سخنانی توضیح داد: سرنگونی جنگنده سوخو 24 روسیه در خاک سوریه در حالی که عملیات ضد تروریستی انجام می داده، یک شکست بزرگ برای کوشش های بین المللی در زمینه مقابله علیه تروریسم بوده است.

وی در ادامه اضافه نمود: جنگنده روسی در شرایطی سرنگون شده که در حال اجرا ماموریت در خاک سوریه و بمباران اهداف تروریست ها بوده است. سرنگونی این هواپیما، یک شکست در کوشش های بین المللی برای مقابله با تروریسم به شمار می رود.

روسیه از اواخر سپتامبر تا به امروز حملات هوایی گسترده ای را علیه تروریست های داعش شروع نموده است. اقدام ترکیه در سرنگونی جنگنده سوخو 24 روسی در مرز سوریه با واکنش های منفی بین المللی روبرو شده است.

روابط روسیه و ترکیه پس از سرنگونی یک فروند جنگنده روسی توسط هواپیماهای جنگی ترکیه در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه، متشنج است.

پ53

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 683

به "پکن: سرنگونی جنگنده روسیه یک شکست برای مقابله بین المللی علیه تروریسم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن: سرنگونی جنگنده روسیه یک شکست برای مقابله بین المللی علیه تروریسم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید