کرونا انبار آمازون در نیوجرسی را تعطیل کرد

به گزارش مالکوم، شرکت اینترنتی آمازون اعلام نمود یکی از انبارهای خود در نیوجرسی را در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا در میان کارکنان، در یک اقدام احتیاطی تا 26 دسامبر می بندد.

کرونا انبار آمازون در نیوجرسی را تعطیل کرد

سخنگوی آمازون در بیانیه ای به رویترز اعلام نمود تحت برنامه داخلی تست کووید 19، افزایش شمار موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در تاسیسات PNE5 در شمال نیوجرسی مشاهده شد و این تاسیسات تا 26 دسامبر تعطیل خواهد بود.

آمازون که بزرگترین خرده فروش آنلاین دنیا است، اعلام نمود انتظار ندارد تعطیلی این انبار روی فعالیت یا تحویل کالاها از سوی این شرکت تاثیر بگذارد.

این شرکت معین نکرد چه تعدادی از کارکنان در تاسیسات مذکور که مرکز توزیع کالاهای سفارشی است، به ویروس کرونا آلوده شده اند. با این حال اعلام نمود کارکنان بابت شیفتهای کاری که در پی تعطیلی این مرکز از دست می دهند همچنان حقوق دریافت خواهند کرد.

آمازون در اکتبر اعلام نمود بیش از 19 هزار نفر از کارکنانش آمریکایی این شرکت معادل 1.44 درصد از کل کارکنان آمازون سال جاری کرونا گرفتند. فعالان حقوق کارگری به واکنش و تمهیدات این شرکت در برابر همه گیری ویروس کرونا اعتراض داشتند.

بعضی از کارکنان، مقامات منتخب و اتحادیه ها در ماههای اخیر اعلام نمودند که آمازون با باز نگه داشتن انبارها در بحبوحه همه گیری، سلامت کارکنانش را به خطر انداخته است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام نموده بود با توسعه ظرفیت داخلی، تست ویروس کرونا از کارمندان آمریکایی خود را تا نوامبر به 50 هزار نفر در روز خواهد رساند.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1319

به "کرونا انبار آمازون در نیوجرسی را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا انبار آمازون در نیوجرسی را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید