یاری های حمایتی روسیه برای مبارزه با کرونا وارد ایتالیا شد

به گزارش مالکوم، وزارت دفاع روسیه از ورود تیم نظامی و وسایل درمانی این کشور به ایتالیا در راستای یاری رسانی برای مبارزه با کرونا اطلاع داد.

یاری های حمایتی روسیه برای مبارزه با کرونا وارد ایتالیا شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش به نقل از اسپوتینک، چند فروند هواپیما نظامی روسی به همراه متخصصان و تجهیزات ضدعفونی نماینده وارد کشور ایتالیا شدند تا سران و ملت ایتالیا را در مقابل شیوع روزافزون ویروس کرونا در این کشور یاری دهند.

وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه بیان کرد که کارشناسان نظامی روسی که به تازگی وارد ایتالیا شده اند، در شهر برگامو واقع در منطقه لومباردی مشغول به کار خواهند شد.

وزارت دفاع روسیه همچنین این را هم گفته که روسیه در راستای یاری رسانی به ایتالیا، واحد های ضدعفونی و آزمایشگاه هایی سیار برای تشخیص و مبارزه هرچه بهتر با ویروس کرونا به ایتالیا تحویل داده است.

تا به امروز بیش از 50 هزار ایتالیایی به ویروس کرونا مبتلا شدند که از این تعداد، بیش از 6 هزار نفر جان خود را از دست داده اند. پیش از این محموله های یاری رسانی دیگری از سایر کشورها همچون چین و کوبا وارد ایتالیا شده است.

همچنین گروه های متخصص بیماری های عفونی نیز از این کشورها وارد ایتالیا شده اند تا از تلفات بیشتر جلوگیری نمایند. نخست وزیر ایتالیا روز دوشنبه اعلام نمود که کشورش هنوز به نقطه اوج شیوع این ویروس نرسیده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 830

به "یاری های حمایتی روسیه برای مبارزه با کرونا وارد ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های حمایتی روسیه برای مبارزه با کرونا وارد ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید