گرانترین تصادف جهان

به گزارش مالکوم، به نظرتان چه اتفاقی خواهد افتاد زمانی که یک لامبورگینی اوراکان و یک فراری 458 ایتالیا با هم تصادف نمایند. احتمالا آه از نهاد هواداران و دوستداران خودرو بلند می گردد.

گرانترین تصادف جهان

به گزارش خبرنگاران، عصر ایران به نقل از سی تی وی نیوز نوشت: در هفته گذشته در تونل مسی ونکوور کانادا دو مرد جوان با اوراکان و فراری 458 خود تصادف کردند. بخش عقب فراری آبی و جلوی اوراکان قرمز کاملا آسیب دیده است. با وجود اینکه هر دو خودرو قابل تعمیر هستند، پلیس آنها را با خود حمل کرد.

دو مرد جوان که هر دو در دهه 20 سالگی زندگی خود قرار دارند، در این تصادف مقصرانی تازه کار و بی تجربه عنوان شده اند. بعد از آنالیز این حادثه راننده لامبورگینی به علت عدم رعایت فاصله ایمنی با خودرو پیش رویش مقصر شناخته شد.

پلیس محلی در این خصوص گفت: این ابرخودروها بسیار وسوسه انگیزند و سرعت و قدرت زیادی دارند. گزینه های زیاد و شتاب بالای آنها باعث می گردد تا رانندگان جوان پدال گاز را بیشتر فشار دهند و به همین دلیل استفاده از این خودروها در جاده ها خطرآفرین خواهد بود.

در سال های گذشته، تصادف ابرخودروها با رانندگان جوان افزایش یافته است. کارشناسان عامل اصلی این تصادفات را بی تجربگی رانندگان جوان عنوان نموده اند که توان مدیریت شتاب و قدرت بالای ابرخودروها را ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 742

به "گرانترین تصادف جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین تصادف جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید