گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعیم آبادی: بازی 30ثانیه دیگر ادامه داشت، تایلند را می بردیم

به گزارش مالکوم، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان کشورمان تأکید کرد، اگر ملاقات این تیم مقابل تایلند در جریان بازی های پاراآسیایی 2018، یک دقیقه یا حتی 30 ثانیه بیشتر ادامه پیدا می کرد فاتح میدان می شدند.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعیم آبادی: بازی 30ثانیه دیگر ادامه داشت، تایلند را می بردیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، لیلا نعیم آبادی، سرمربی تیم ملی گلبال بانوان کشورمان به دنبال تساوی 5 بر 5 تیمش مقابل تایلند گفت: تایلند نسبت به دوره گذشته پیشرفت زیاد نموده و دفاع و سرعت عکس العمل بازیکنان این تیم افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می کردیم که حریفان دیگر ما در حال استراحت نیستند و امروز و در مصاف با تایلند این نکته اثبات شد. البته هنوز هم اعتقاد دارم بچه های ما قدرتر از تایلند هستند، اما در این بازی یک مقدار دیر به آنچه می خواستیم، رسیدیم. شاید اگر مسابقه یک دقیقه یا حتی 30 ثانیه دیگر ادامه داشت، برنده می شدیم، چرا که راه ضربه زدن به تیم تایلند را پیدا نموده بودیم.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان کشورمان با اشاره به اینکه اگر شاگردانش از ضربات پنالتی خود هم بهره می بردند، برنده ملاقات با تایلند می شدند، گفت: اگر در مراحل بعدی باز هم با تایلند روبه رو شویم، قدرت خود را به آنها نشان خواهیم داد.

نعیم آبادی ضمن ابراز امیدواری از اینکه تیمش نمایش بهتری مقابل ژاپن در ملاقات فردا داشته باشد، اعلام نمود: نتیجه بازی امروز باعث می گردد با حواسی جمع تر مقابل ژاپن بازی و بهتر و هدفمندتر عمل کنیم.

وی در سرانجام گفت: هر پنج گل ما در ملاقات مقابل تایلند توسط سمیرا جلیل وند کاپیتان تیم به ثمر رسید، اما او مرتکب چند خطای پنالتی شد که امیدوارم ضریب خطاهای او در ملاقاتهای آینده به صفر برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 651

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعیم آبادی: بازی 30ثانیه دیگر ادامه داشت، تایلند را می بردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نعیم آبادی: بازی 30ثانیه دیگر ادامه داشت، تایلند را می بردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید