یزدانی: هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند!

به گزارش مالکوم، سیاوش یزدانی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان از تماشاگران پرسپولیس خواست که برای دیدار دو تیم در جام حذفی، به اصفهان نیایند.

یزدانی: هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیاوش یزدانی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: حساسیت بازی باعث شد این مسابقه زیبا از آب درنیاید، اما فکر می کنم بهتر از پرسپولیس بودیم. حریف به جز آن شوت، موقعیت خاص دیگری نداشت. ما خوب بازی کردیم و قهرمانی لیاقت ماست. با این حال شرایط به گونه ای رقم خورد که نتوانیم به برتری برسیم.

وی در خصوص درگیری میان هواداران دو تیم شرح داد: امروز طبقه پایین را به هواداران ما دادند و تماشاگران پرسپولیس هم بالای سر آنها نشسته بودند. پرسپولیسی ها هواداران سپاهان را نابود کردند و من از آنها خواهش می کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند، تنها خدا می تواند امنیت شان را تأمین کند. هواداران پرسپولیس واقعاً بی رحمانه چند تماشاگر ما را زدند.

بازیکن تیم سپاهان در خصوص اینکه آیا تماشاگران پرسپولیس را تهدید می کند یا خیر، گفت: این حرف از سر دلسوزی است. اگر اینگونه باشد، در اصفهان خون به پا می شود. من از هواداران سپاهان خواستم بیشتر مراعات کنند، اما اگر در بازی دو تیم در جام حذفی مراعات نکنند، حق دارند.

یزدانی با بیان اینکه دومین دربی ایران بعد از استقلال و پرسپولیس، دیدار سپاهان - پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: هواداران این دو تیم حساسیت زیادی روی هم دارند. از تماشاگران دو تیم خواهش کردم که تنش ها را کمتر کنند، اما هواداران پرسپولیس از دو طرف تماشاگران ما را محاصر کردند. آنها هواداران ما را از زمین و هوا با سنگ زدند و از تماشاگران پرسپولیس خواهش می کنم که به اصفهان نیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 195

به "یزدانی: هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یزدانی: هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید