یک نام عجیب در ترکیب استقلال مقابل شاهین بوشهر

به گزارش مالکوم، استقلال تهران در چارچوب بازی های هفته سی ام و پایانی لیگ برتر امشب از ساعت 20:45 در استادیوم خانگی تیم شاهین شهرداری بوشهر به میدان خواهد رفت.

یک نام عجیب در ترکیب استقلال مقابل شاهین بوشهر

تیم شاهین هفته گذشته پس از قبول شکست سه بر یک هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شد و بدین ترتیب نماینده بوشهر تنها یک فصل بعد از صعود به لیگ برتر باید مجدداً با این رقابت ها خداحافظی کند. شاهین پس از 29 هفته از بازی های لیگ نوزدهم با کسب 4 پیروزی، 10 تساوی و 15 شکست تنها 22 امتیاز جمع آوردی کرد و اکنون در قعر جدول رده بندی در انتظار خاتمه مسابقات امشب است تا همسفرش در بازگشت به لیگ یک را بشناسد.

رویارویی مهدی پاشازاده با فرهاد مجیدی به عنوان بازیکن اسبق استقلال یکی از نکات جذاب بازی امشب برای تیم استقلال خواهد بود؛ اگرچه شاهین استرسی برای این مسابقه نخواهد داشت، اما این بازی برای مجیدی و شاگردانش از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. استقلال برای حفظ رتبه دوم جدول رده بندی و کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم پا به بازی خارج از خانه گذاشته است. آبی ها که فصل پر از نوسانی داشتند حتی پیش از آخرین مسابقه فصل هم بدون حاشیه نبودند. مسائل انضباطی موجب شد تا مجیدی برای این بازی محمد دانشگر و فرشید باقری را در اختیار نداشته باشند.

آبی ها با کسب 13 پیروزی، 11 تساوی و پنج شکست در رتبه دوم جدول رده بندی جای دارند و با کسب 50 امتیاز در رقابت با تراکتور، سپاهان و فولاد خوزستان برای رسیدن به سهمیه آسیایی کوشش می نمایند. استقلال در حالیکه سه امتیاز این مسابقه را به دست آورد نگرانی از بابت نایب قهرمانی خواهد داشت و در غیر اینصورت باید منتظر نتایج سایر مدعیان کسب سهمیه بایستد.

سیدحسین حسینی- حسین پورحمیدی- عارف غلامی- شاهین طاهرهانی- سیاوش یزدانی- میلاد زکی پور- آرش داج لیری- مسعود ریگی- آرش رضاوند- سینا خادم پور- امیر خدامرادی- وریا غفوری- شیخ دیاباته- امیر کارگر- علی دشتی- هروویه میلیچ- فرشید اسماعیلی- امیر ارسلان مطهری - مهدی قایدی- زکریا مرادی 20 بازیکنی هستند که استقلال را در سفر به بوشهر همراهی می نمایند. روزبه چشمی و علی کریمی هم دو بازیکن استقلال هستند که به دلیل آسیب دیدگی این مسابقه را از دست داده اند و در تهران مراحل درمان خود را تکمیل می نمایند.

با نظر فرهاد مجیدی، سید حسین حسینی، آرش داجلیری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، هرویه میلیچ، وریا غفوری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته یازده بازیکن استقلال در مصاف با شاهین شهرداری بوشهر هستند.

روی نیمکت استقلال هم در این بازی حسین پورحمیدی، شاهین طاهرخانی، سینا خادمپور، امیرحسین خدامرادی، علی دشتی، ارسلان مطهری، زکریا مرادی، امیرحسین کارگر و فرشید اسماعیلی قرار دارند.

قرار دریافت آرش داجلیری در ترکیب اصلی از نکات جدید و عجیب این بازی برای استقلال است.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1097

به "یک نام عجیب در ترکیب استقلال مقابل شاهین بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک نام عجیب در ترکیب استقلال مقابل شاهین بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید