190 تن شکر در استان سمنان توزیع شد

به گزارش مالکوم، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان این که 193 تن شکر در فروشگاه های زنجیره ای استان توزیع شده است، گفت: 95 تن شکر دیگر خریداری و در راه است.

190 تن شکر در استان سمنان توزیع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، بهروز اسودی صبح یکشنبه 17 آذرماه در نشست دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سمنان به میزبانی استانداری با بیان این که در روزهای اخیر و برای برطرف احتیاج مردم و هم استانی ها، 193 تن شکر به وسیله فروشگاه های زنجیره ای و اتحادیه های مربوطه در شبکه استانی توزیع شده است، ابراز کرد: 95 تن نیز در حال حمل به استان است که به زودی کار توزیع آن آغاز می گردد.

وی افزود: علاوه بر شکر، 314 تن برنج پاکستانی نیز برای برطرف احتیاج مردم خریداری و به زودی در سطح شهرستان های استان توزیع می گردد.

  • تشکیل 92 پرونده تخلف صنفی در پی گزارش های مردمی

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان سمنان در دومین بخش سخنان خود با بیان این که از ابتدای اجرای طرح افزایش قیمت بنزین دو هزار و 347 مورد بازرسی از واحدهای خدماتی و تولیدی و ... سطح استان اجرا شده است، تأکید کرد: این بازرسی ها برای جلوگیری و مقابله با افزایش غیرقانونی قیمت کالا و خدمات اجرا شده است.

اسودی افزود: طی این بازرسی ها 208 فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال تنظیم شده که در حال رسیدگی و ارجاع آن ها به مراجع قضایی هستیم همچنین 177 مورد شکایت مردمی به سامانه ستاد خبری سازمان صمت موسوم به 124 در سراسر استان سمنان اعلام شده و از این بین 92 مورد تخلف محرز شده است.

وی در خاتمه و با بیان این که هفت مرکز مجوز دار در سطح استان سمنان برای دوگانه سوز کردن خودروهای در حال خدمت رسانی آماده همکاری هستند، تاکید نمود: یکی از کارهای اجرا شده برای کاهش هزینه ها گازی کردن خودروهای خدمت رسان است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 619

به "190 تن شکر در استان سمنان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "190 تن شکر در استان سمنان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید