4 بوشهری دیگر بر اثر کرونا فوت کردند

به گزارش مالکوم، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: 4 بوشهری دیگر بر اثر کرونا فوت کردند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به 1086 نفر برسد.

4 بوشهری دیگر بر اثر کرونا فوت کردند

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

به گزارش از ، سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: تعداد بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر امروز، 346 نفر است.

او اسم کرد: در 24 ساعت گذشته 70 بیمار نو در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای 45 نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به کاهش تعداد بیماران بستری در بخش های ویژه کرونا اضافه کرد: 40 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند که از این مجموع موارد بستری در بخش های ویژه کرونایی، 17 نفر در شرایط حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان نمود: امروز 4 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 3 آقا با 84، 56 و 32 سال سن با سابقه بیماری دیابت و 1 خانم با 83 سال سن بدون سابقه بیماری در استان بوشهر به ثبت رسید.

او ادامه داد: در شبانه روز گذشته 63 بیمار هم باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند، که از این تعداد 49 نفر از آن ها مثبت قطعی بوده اند.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: تا کنون 1086 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: از شروع شیوع کرونا تا به امروز 38 هزار و 555 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1691

به "4 بوشهری دیگر بر اثر کرونا فوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 بوشهری دیگر بر اثر کرونا فوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید