آپدیت نو Sonic Frontiers شخصیت های نوی به آن اضافه می نماید

به گزارش مالکوم، بازی سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) یکی از بازی های بسیار متفاوت در مجموعه سونیک است. این بازی یک سبک کاملاً نو را به دنیای سونیک معرفی نموده و توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. به نوعی این نوآوری شرکت سازنده جواب داده و یک روند نو را برای مجموعه سونیک شروع خواهد نمود.

آپدیت نو Sonic Frontiers شخصیت های نوی به آن اضافه می نماید

یکی از نکات مثبت درباره بازی سونیک فرانتیرز پشتیبانی خوب از این بازی است. از زمان عرضه تا به امروز، به روزرسانی های متعددی برای این بازی عرضه شده تا مسائل اولیه بازی را رفع نمایند. حال نوبت به آخرین به روزرسانی این بازی رسیده است. در به روزرسانی نو بازی سونیک فرانتیرز شما می توانید شخصیت های دیگری مثل تیلز (Tails)، ایمی (Amy) و ناکلز (Knuckles) را نیز کنترل کنید.

سگا چندی پیش اعلام نموده بود که به روزرسانی نو بازی سونیک فرانتیرز بسیار هیجان انگیز خواهد بود. اینطور که به نظر می رسد اضافه شدن شخصیت های نو باعث گستردگی و استقبال بیشتر هواداران شده است. با اضافه شدن این شخصیت های نو محتوای بیشتری هم به بازی اضافه خواهد شد.

در به روزرسانی نو بازی سونیک فرانتیرز یک بسته الحاقی داستانی نیز به بازی اضافه خواهد شد. این روند داستانی اهمیت بسیار زیادی دارد به علت اینکه می تواند مسیر سرانجام بازی را به طور کامل تغییر دهد. در نتیجه این بخش داستان می تواند باعث گردد تا هواداران به تجربه دوباره این بازی علاقه داشته باشند.

برای تجربه بخش داستانی نو شما ابتدا باید داستان اصلی بازی را به اتمام رسانده باشید. سپس در جزیره Ouranos یک درگاه (پورتال) باز می گردد و شما با استفاده از شخصیت سونیک وارد آن خواهید شد. پس از اینکه شما قسمت کوچکی از این داستان اضافه را تجربه کردید، 2 شخصیت دیگر باز خواهند شد.

هر شخصیت دارای قابلیت های خاص خود است. در نتیجه شما می توانید از هر 4 شخصیت در شرایط مختلف بهره ببرید. این مکانسیم باعث می گردد که مبارزات در بازی سونیک فرانتیرز بسیار خلاقانه و مجذوب کننده گردد. نکته اصلی اینجاست که این بازی در حال حاضر یک عنوان فرق دارد و شرکت سازنده نیز تمام کوشش خود را نموده تا سونیک فرانتیرز یک بازی خاص باشد.

  • بازی Sonic Superstars زمستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر نو آن را ببینید

با گذشت نزدیک به 1 سال از عرضه بازی، سونیک فرانتیرز پیشرفت بسیار خوبی داشته است. این بازی به طور دائم به روزرسانی های مختلفی را دریافت نموده و مسائل زیادی از آن رفع شده است. بازی سونیک فرانتیرز یک عنوان بسیار خوب و زیبا برای همه گیمرها است. هواداران مجموعه سونیک بیشتر از این بازی لذت خواهند برد ولی بازی سونیک فرانتیرز یک بازی کامل و بسیار مجذوب کننده است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1402 بروزرسانی: 10 مهر 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2215

به "آپدیت نو Sonic Frontiers شخصیت های نوی به آن اضافه می نماید" امتیاز دهید

3 کاربر به "آپدیت نو Sonic Frontiers شخصیت های نوی به آن اضافه می نماید" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت نو Sonic Frontiers شخصیت های نوی به آن اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید