ایجاد فضای امن در چهارشنبه سوری

به گزارش مالکوم، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از آماده باش و اجرای تمهیدات لازم برای برطرف مخاطرات احتمالی در مراسم چهارشنبه سوری اطلاع داد.

ایجاد فضای امن در چهارشنبه سوری

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مجید صبوری با تأکید بر ایجاد جوی آرام و برگزاری بی خطر مراسم چهارشنبه آخر سال اضافه نمود: به همین دلیل ضمن آماده باش کلیه عوامل خدمات شهری و شهرداران نواحی در روز سه شنبه، تجهیزات لازم از جمله واترجت، خاور و کپسول های آتش نشانی برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و کلیه تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری می گردد.

او ادامه داد: برای جلوگیری از برطرف مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال زا از جمله زباله های حجیم، شاخه های خشک درختان، لاستیک های فرسوده و مخازن موقت پسماند (1100لیتری) جمع آوری خواهد شد.

صبوری اضافه نمود: پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل خدمات شهری نسبت به پاکسازی کامل محیط و نظافت اقدام خواهند کرد.

معاون شهردار منطقه اضافه نمود: به منظور پیشگیری از حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال، آموزش های مجازی نیز به شهروندان به وسیله کانال های مجازی محلات این منطقه صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1509

به "ایجاد فضای امن در چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد فضای امن در چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید