رنگ های سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 مشخص شد

به گزارش مالکوم، در جدیدترین خبر منتشر شده پیرامون گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 مطلع شدیم این گوشی قرار است با چهار رنگ بندی راهی بازار شود.

رنگ های سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 مشخص شد

سامسونگ قرار است ماه میلادی آینده و در جریان رویداد آنپکد، از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 رونمایی کند. محصولی که تا به این لحظه خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر شده و تقریبا می توان گفت بیش از نیمی از اطلاعات در رابطه با این گوشی را در اختیار داریم. در جدیدترین خبر منتشر شده هم افشاگر معروف یعنی Ice Universe به افشای رنگ بندی گلکسی زد فلیپ 3 پرداخت و در پست خود در توییتر این موضوع را با کاربران به اشتراک گذاشت.

طبق گفته های Ice Universe، بنفش، سبز، بژ و مشکی، چهار رنگی خواهند بود که گلکسی زد فلیپ 3 مزین به آن ها راهی بازار خواهد شد. البته پیش از اینکه افشاگر یاد شده در رابطه با رنگ بندی این گوشی اطلاعاتی را منتشر کند، خبرهایی را شنیده بودیم و تصاویری را هم دیده بودیم که گوشی جدید سامسونگ را در رنگ های جدید نشان می داد.

با توجه به آنچه که منتشر شده، به نظر می رسد گلکسی زد فلیپ 3 از نمایشگر ثانویه بزرگ تری بهره می برد و تماما از پوشش محافظ گوریلاگلس Victus در آن استفاده شده تا مقاومت آن در برابر ضربه و خط و خش بسیار افزایش پیدا کند. این طور که به نظر می رسد، آن قسمت از گوشی که میزبان نمایشگر و دوربین هاست، رنگ متفاوتی با بدنه دارد که البته باید گفت به این دلیل است که تماما صفحه نمایش ثانویه را شامل می شود.

همچنین خود Ice Universe در یکی از توییت های خود گفته بود گلکسی زد فلیپ 3 از حاشیه دور نمایشگر کمتری برخوردار خواهد بود. اما برخلاف زد فولد 3 که دوربین سلفی زیر پنل تاشوی آن تعبیه شده، در زد فلیپ 3 همان زبان طراحی آشنا یعنی حفره ای را شاهد هستیم که جای تعجب هم دارد که چرا سامسونگ بین دو گوشی تاشوی خود تفاوت قائل شده.

در رابطه با باتری و شارژر گلکسی زد فلیپ 3 هم اطلاعاتی منتشر شده بود اما دقیقا از این بابت که باتری آن چه ظرفیتی خواهد داشت بی خبریم. فقط گفته شده ظرفیت باتری آن خیلی به نسبت نسل کنونی پیشرفت نخواهد داشت. البته می دانیم شارژری که به همراه این گوشی به دست کاربران می رسد 15 واتی است و همین موضوع شاید نشانه این باشد که باتری زد فلیپ 3 کمتر از 4000 میلی آمپر ساعت است.

در رابطه با این گوشی هنوز سؤالات زیادی باقی مانده که باید به آن ها پاسخ دهیم. اما خوشبختانه تا ماه آینده و رونمایی رسمی از گلکسی زد فلیپ 3 زمان زیادی باقی نمانده و می توانید با اندکی صبر، رسما از تمام آنچه که باید در رابطه با آن بدانیم مطلع شویم.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1600

به "رنگ های سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید