معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری برزیل

به گزارش مالکوم، برزیل، بزرگترین کشور آمریکای جنوبی بوده و به طبیعت متنوع، فرهنگ غنی و شهرهای مهیج و پر شور خود می نازد. این کشور یکی از شادترین و جذاب ترین کشورهای جهان بوده و فستیوالهای موسیقی و پایکوبی زیادی در آن برگزار می گردند. با ما در مقاله دیدنی های معروف برزیل همراه باشید تا شما را با تعدادی از بهترین جاهای دیدنی برزیل آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با معروف ترین جاذبه های گردشگری برزیل برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

تالاب پانتانال

پانتانال، عظیمترین تالاب گرجهتی در دنیا بوده و زنبق های معروف Victoria Regia در این مکان یافت می شوند. توریستان با یک هواپیمای کوچک به شهرهای این منطقه می رسند . تنوع هتلها، مزارع و کلبه ها شما را جذب این مکان دیدنی می نماید. پانتانال یکی از بهترین جنگلهای انبوه استوایی بوده و توریستان اغلب با یک راهنما به این مکان می فرایند .

کوه Roraima

این قله زیبا در امتداد سه کشور ونزوئلا، برزیل و گویانا گسترش یافته و مرتفع ترین قله از رشته کوههای Pakaraima است . صخره های شیبدار این کوه ، پر تگا ه هایی را تشکیل داده اند که انگار لبه های دنیا هستند. کوه Roraima یکی از بهترین جاهای دیدنی برزیل هست.

قطار تندروی Serra Verde

این شرکت سالانه بیش از 150000 نفر را از Paranagua به Curitiba و شهرهای بین جهت جا به جا می نماید. لازم هست بدانید که Ponta Grossa - Cascavel یکی دیگر از جهتهایی بوده که بدلیل سبک زندگی و تاریخچه ای که دارد، توریستان زیادی را به خود جذب نموده است.

مجسمه مسیح نجات دهنده

دومین مجسمه عظیم در دنیا، مجسمه مسیح نجات دهنده بوده که بر فراز کوه قرار گرفته و چشم انداز فوق العاده زیبایی دارد. ایده ساخت مجسمه بر فراز کوههای کرکوادو، برای اولین بار در اواسط قرن نوزدهم مطرح و در سال 1931 تکمیل شد. این مجسمه در ارتفاع 700 متری و در نوک قله واقع شده است.

ساحل Copacabana

ساحل کوباکاپانا به طول 4 کیلومتر یکی از معروف ترین سواحل دنیاست. این مکان توریستان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود می کشاند و هتلها، کلوبهای شبانه و رستورانهای زیادی دارد. مسافران در این مکان دیدنی نه تنها از دیدن آفتاب لذت می برند، بلکه جشنهای سال نو یا مسابقات فوتبال را نیز برگزار می نمایند. این ساحل یکی از دیدنی های معروف برزیل است.

سائوپائولو

سائوپائولو که در قرن شانزدهم و توسط پرتغالی ها ساخته شد، در ابتدا به صورت یک روستای کوچک بود و کم کم تبدیل به پایتخت مالی برزیل شد. فراوانی رستورانهای این شهر، توریستانی را که بدنبال غذاهای محلی هستند، به سمت خود جذب نموده است. سائوپائولو، یکی از زنده ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای برزیل بشمار می آید.

ریودو ژانیرو

در سال 1502، مهاجران پر تغالی این خلیج کوچک و عجیب را کشف کردند. فرم عجیب صخره و کو ه های این مکان تا آن موقع هرگز توسط اروپایی ها دیده نشده بود. امروزه، ریودوژانیرو یکی از مناطق شناسایی شده و یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی برزیل است.

بیشتر بخوانیدسفر به ریو دو ژانیرو | جاذبه های توریستی ریو در برزیل

پارک ملی Lencois Maranhenses

طبیعت این پارک بگونه ای است که در ماههای جولای تا سپتامبر بیشترین توریست را دارد. چشم انداز و منظره ماسه ای به این معنا نیست که این پارک یک بیابان است. آب این پارک به صورت کریستالی و گرم بوده و برای شنا کردن مناسب است. این مکان یک طبیعت واقعی بوده و ارزش دیدن را دارد.

آبشار ایگوازو

این آبشار ارتفاع زیادی ندارد، اما بسیار شگفت انگیز و دیدنی است. این آبشار بلندتر و وسیع تر از آبشار نیاگارا بوده و تجربه شیرجه ای عظیم، نیروی آب و طبیعت بکر اطراف، این مکان را تبدیل به یکی از مهیج ترین جاذبه های توریستی برزیل نموده اند.

بیشتر بخوانیدآبشار نیاگارا | مشهورترین آبشار دنیا

کارناوال ریو

عظیمترین رژه دنیا بوده و تکنیکها، اجرا، لباسهای مخصوص، آرایش و همه چیز باید کامل، عالی و عظیمتر از رقیبان باشند. یکی از معروف ترین و مهیج ترین کارناوال های دنیا همین کارناوال بوده و نباید آن را از دست داد.بیشتر بخوانیدبا مشهورترین فستیوال های برزیل آشنا شویممنبع: همگردی
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1186

به "معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های گردشگری برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید