تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ریوا در استانبول

به گزارش مالکوم، هتل ریوا تکسیم | Hotel Riva Taksim

وقتی حرف از تکسیم می گردد، هتل های متفاوتی به ذهنمان می رسد. هتل ریوا تکسیم تنها 3 دقیقه با این میدان و خیابان معروف استقلال فاصله دارد. این هتل در منطقه تالیمهانه قرار گرفته که یعنی می توانید از خیابان های قدیمی در کنارتان لذت ببرید. همه چیز در کنار هتل از رستوران گرفته تا ایستگاه مترو و اتوبوس وجود دارد. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا به معرفی بعضی از ویژگی های هتل ریوا تکسیم (Hotel Riva Taksim) نظیر امکانات رفاهی و تفریحی، رستوران ها، فاصله با جاذبه های استانبول و … بپردازیم.

تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ریوا در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

خدمات رفاهی هتل ریوا تکسیم

این هتل خدمات راهنما به شما ارائه می دهد که می توانید هر سوالی بابت استانبول داشتید از او بپرسید. پذیرش هتل 24 ساعته کار می نماید که نگرانی رفت و آمد شما را به طور کل از بین برده است. شما می توانید از هتل ماشین اجاره کنید و یا اگر از جای دیگری اجاره نموده اید، از پارکینگی که در اختیارتان گذاشته می گردد استفاده کنید.

به طور کل در هتل سیگار کشیدن ممنوع می باشد اما برای این کار جای مشخصی تعبیه شده است. افرادی که برای کار به استانبول آمده اند، می توانند با پرداخت هزینه جداگانه از دستگاه فکس و فتوکپی استفاده نمایند. البته برای دیدار های کاری، اتاق هایی در هتل وجود دارد که می توانید، جلسات کاری را با پردخت مبلغی آن جا برگذار کنید.

بعلاوه خدمات خشکشویی و اتوشویی در هتل ریوا وجود دارد که در صورت استفاده از آن ها، هتل هزینه جداگانه ای برایتان در نظر می گیرد. در بخش پذیرش، انبار چمدان وجود دارد که اگر پروازتان دیرتر ساعت خروج بود می توانید با خیال راحت چمدان هایتان را آن جا بگذارید و برای سرگرمی بیشتر به خارج از هتل ببرید.

خدمات تبدیل پول نیز در هتل ریوا تکسیم وجود دارد. در صورت درخواست می توانید از ترانسفر فرودگاهی هتل نیز با مبلغی جداگانه استفاده کنید.

ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج از آن 12:00 می باشد.

امکانات سرگرمیی هتل ریوا تکسیم

شما می توانید در خواست دهید که صبحانه تان را به داخل اتاق بیاورند و در آنجا این وعده را میل کنید. یا می توانید صبح به رستوران هتل بروید و از صبحانه بوفه و انواع و اقسام نوشیدنی ها نظیر قهوه های گوناگون، چای و … استفاده کنید.

رستوران هتل

  • رستوران ریوا مزانین (Riva Mezzanine Restaurant): این رستوران غذاهای ترکی با کیفیت بسیار خوبی سرو می نماید که در طول اقامتتان می توانید از آن استفاده نمایید. استفاده از این رستوران ملزم به پرداخت هزینه جداگانه ای می باشد، مگر آنکه در هزینه اقامت تان ذکر شده باشد.
  • کافه هتل ریوا: این کافه خیابانی با ظرفیت 50 نفر، منوی کاملی دارد که می توانید برای صرف یک میان وعده سریع و خوشمزه از آن استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل

هتل ریوا تکسیم 71 اتاق دارد که همگی دارای تهویه هوا هستند. از گاوصندوق کوچکی که در داخل اتاق تان تعیبه شده می توانید برای نگهداری پول و یا دیگر اجناس گرانبها استفاده نمایید. تلویزیون صفحه تخت، سشوار و یخچال کوچک نیز در اتاق ها وجود دارد. اینترنت وای فای رایگان با پوشش خوبی در اتاق ها قابل استفاده است.

سیستم روشنایی اتاق ها به گونه ای ایجاد شده که حس راحتی به مهمانان بدهد. روزنامه و میز کار نیز از دیگر امکانات اتاق های هتل هستند. سرویس حمام تجهیز شده است و تمام وسایل بهداشتی نظیر شامپو، صابون و … در آن ها وجود دارد.

این هتل بعلاوه اتاق هایی مجزا برای افراد ناتوان و کم توان دارد و اگر سیگار می کشید، اتاق هایی نیز برای شما مهیا می باشد.

انواع اتاق های هتل ریوا تکسیم

  • اتاق سینگل: 18 متر است که یک تخت دو نفره و یا دو تخت دو نفره د رآن جا وجود دارد.
  • اتاق تریپل: این اتاق ها 25 متر هستند که یا یک تخت دونفره و یک تخت تک نفره دارند و یا سه تخت تک نفره در آن ها دیده می گردد.
  • اتاق دبل: این اتاق ها نیز 18 متر هستند که در آن ها یک تخت دونفره وجود دارد.
  • اتاق تویین: 20 متر مساحت اتاق تویین می باشد که دید شهر را دارد و 2 تخت یک نفره در آن ها وجود دارد.

فاصله با بعضی از جاذبه های استانبول

  • : تنها 2 دقیقه پیاده روی دارد که همین هم از ویژگی های برتر هتل می باشد. به میدان تکسیم که رسیدید هم متروی تکسیم با یک پله برقی و آسانسور در دسترس است و هم می توانید به وسیله آسانسورهای دیگر به پایین میدان بروید و به ایستگاه اتوبوس دسترسی پیدا نمایید.
  • : تنها 400 متر با شما فاصله دارد که به راحتی از میدان تکسیم می توانید به آن جا برسید.
  • مرکز فرهنگی آتاتورک: 400 متر است که می توانید 6 دقیقه ای با پای پیاده به آن جا برسید.
  • برج ساعت دلما باغچه: 1 کیلومتر با شما فاصله دارد اگر پیاده به آن جا بروید 16 دقیقه، و با تاکسی 10 دقیقه ای به آن خواهید رسید.
  • : 3 کیلومتر با شما فاصله دارد که می توانید به وسیله تاکسی این مسافت را 10 دقیقه ای طی کنید. پیاده هم حدودا 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : حدودا 6 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه ای به آنجا بروید. اتوبوس شما را 35 دقیقه ای به آن جا می رساند و می توانید خط M2 مترو را نیز تا نزدیک ترین ایستگاه به ایا صوفیه سوار شوید.
  • کاخ توپکاپی: این کاخ حدودا 6 کیلومتر از شما دورتر است که با 25 دقیقه تاکسی سواری می توانید به آن جا برسید. می توانید در میدان تکسیم، سوار اتوبوس شماره 66 شوید و در ایستگاه Karakoy پیاده شوید و از آن جا سوار قطار برقی همین ایستگاه شده و در ایستگاه سلطان احمد از آن پیاده شوید. این راستا حدودا 35 تا 40 دقیقه طول می کشد.
  • مسجد آبی: این مسجد نیز که در کنار ایاصوفیه و کاخ توپکاپی قرار گرفته است دقیقا به همان میزان راستا آن ها، طول می کشد.
  • : اگر اهل پیاده روی هستید می توانید به وسیله خیابان استقلال به این برج طی نیم ساعت برسید. البته تاکسی هم شما را 15 دقیقه ای و متروی M2 نیز حدودا 10 دقیقه ای می رساند.
  • بازار ادویه و : 3 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید در شرایط نرمال ترافیکی 15 دقیقه ای به این بازار خواهید رسید. می توانید با اتوبوس 70FE نیز بعد از 30 دقیقه بازار را ببینید. گزینه مترو M2 هم وجود دارد که باید در ایستگاه Vezneciler پیاده شده و حدودا 1 ربع پیاده روی کنید.
  • : 15 کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد ماشین حدودا نیم ساعته شما را در فرودگاه پیاده خواهد نمود. اتوبوس و مترو هم شما را حدود 1 ساعت بعد به این فرودگاه خواهند رساند.
  • : 31 کیلومتر فاصله با این فرودگاه دارید. با مترو می توانید حدودا بعد از 1 ساعت و نیم به فرودگاه برسید و اگر تاکسی بگیرید، 50 دقیقه در راه خواهید بود.

موقعیت مکانی هتل ریوا تکسیم در استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

استانبول، بیوگلو، تکسیم تالیمهانه، پلاک 8

Aydede Cad. No:8 Talimhane Taksim, Beyoglu, 80090 İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1948

به "تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ریوا در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: معرفی هتل 4 ستاره ریوا در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید