مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا

به گزارش مالکوم، مسافران تور کانادا در این پارک می توانند از طریق شبکه ای به هم پیوسته از مسیرهای متعدد برای کوهنوردی و دوچرخه سواری، طبیعت پارک را به راحتی تجربه کنند و زمانی را به دیدن زندگی جانداران خارق العاده پارک مانند خرس ها، گوزن های شمالی و گوزن های کانادایی در محیط طبیعی زندگیشان اختصاص دهند.

مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا

جاسپر از زیباترین پارک های ملی کانادا است که بعد از پارک ملی بنف در جایگاه دوم قرار گرفته است. یخچال های طبیعی، دریاچه های کریستالی، آبشارها و گل های رنگارنگ پارک ملی جاسپر را به منطقه ای افسانه ای تیدبل کرده اند. این پارک 11000 کیلومتر مربع وسعت دارد و با جاذبه های خارق العاده اش هر سال میزبان بیش از ده ها میلیون مسافر تورهای ارزان قیمت کانادا از سراسر دنیا می باشد.

مسافران تور کانادا در لانگ بیچ می توانند به معنای واقعی کلمه دل به دریا بزنند و در یکی از بهترین سواحل کشور موج سواری کنند. در جایی دیگر از پارک همزمان با کوهنوردی در مسیرهای ساحلی، می توانید مهاجرت نهنگ های گوژپشت را در اقیانوس ببینید. یا در بخش شگفت انگیز بارکلی ساوند، کایاک سوار شده و در آب های فوق العاده شفاف از کنار تعداد بی شماری جزیره های بزرگ و کوچک و خلیج های خلوت عبور کنید. مسیر ساحل غربیهم که مخصوص پیاده روی است. در این مسیر مسافران تور کانادا ارزان قیمت می توانند در حالی که منظره رو به اقیانوس را پیش روی خود دارند، از کیلومتر ها پیاده روی و تنفس هوای تازه لذت ببرند.

منبع مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا

انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1841

به "مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین پارک های ملی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید