نمایشنامه منم اومدم در تالار قشقایی خوانده می گردد

به گزارش مالکوم، نمایشنامه منم اومدم 13 بهمن ماه در تازه ترین ویژه برنامه گفتمان شنبه ها به مدیریت محمدرضا خاکی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می گردد.

نمایشنامه منم اومدم در تالار قشقایی خوانده می گردد

به گزارش ، نمایشنامه منم اومدم روز شنبه 13 بهمن ماه در تازه ترین ویژه برنامه گفتمان شنبه ها به مدیریت محمدرضا خاکی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روخوانی می گردد.

تازه ترین ویژه برنامه گفتمان شنبه ها به مدیریت محمدرضا خاکی از ساعت 17 تا 20 روز شنبه 13 بهمن ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می گردد.

در برنامه پیش رو نمایشنامه منم اومدم نوشته ژیرایر آنانیان به ترجمه و کارگردانی آندرانیک خچومیان روخوانی می گردد. این در حالی است که رفیق نصرتی به عنوان کارشناس مهمان در این اجرا حضور خواهد داشت.

در این نشست ها نمایشنامه های تازه منتشر شده توسط گروهی از هنرمندان تئاتر خوانش شده و پس از آن با حضور مترجم اثر و یک کارشناس مهمان در خصوص اثر خوانش شده تبادل نظر انجام شده و به پرسش های حاضران در برنامه پاسخ داده خواهد شد.

ویژه برنامه گفتمان شنبه ها عنوان مجموعه برنامه هایی است که توسط محمدرضا خاکی با همکاری اداره کل هنر های نمایشی و مجموعه تئاتر شهر شنبه هر ماه در تالار قشقایی برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 151

به "نمایشنامه منم اومدم در تالار قشقایی خوانده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشنامه منم اومدم در تالار قشقایی خوانده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید