هشدار و نگرانی مدیران پردیس های سینمایی ، تصمیم عاجل بگیرید

به گزارش مالکوم، ادامه رکود و افت فاحش فروش سینمای ایران، باعث فرار سرمایه گذاران ساخت سینماها و توقف فعالیت پردیس های سینمایی ایران و تعطیلی آنان خواهد شد.

هشدار و نگرانی مدیران پردیس های سینمایی ، تصمیم عاجل بگیرید

به گزارش خبرنگاران، در بیانیه مشترک برخی مدیران پردیس های سینمایی آمده است: در اولین جلسه هم اندیشی مدیران پردیس های سینمایی کشور و بررسی شرایط بحرانی بوجود آمده در کاهش شدید فروش و جذب مخاطبان سینمایی تابستان؛ علل این کاهش و معضلات حوزه تولید، توزیع و نمایش به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

افزایش روزانه و بی رویه هزینه های این بخشهای مهم سینمایی(تولید، توزیع و نمایش) و بالاخص هزینه های کمرشکن پردیس های سینمایی باعث نگرانی شدید این پردیس هاست که در صورت ادامه این روند، خطر تعطیلی سینماهای ایران (طی ماه های گذشته تعدادی از سینماهای کشور تعطیل شده اند) و کاهش شدید امنیت شغلی دست اندرکاران این گلوگاه های اصلی و مهم سینمای ایران شده است.

پردیس های مهم سینمایی ایران ضمن اظهار نگرانی شدید و هشدار بابت ادامه رکود سینماها در ماه های آینده از مدیران محترم دولتی و صنفی سینما درخواست دارند، ضمن جلوگیری از ادامه این رکود نسبت به اتخاذ تصمیم های عاجل و راهگشا در راستای رونق سینمای ایران اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

گروهی از مدیران پردیس های سینمایی ایران که در این جلسه حضور داشتند عبارتند از:ایران مال، کوروش، زندگی و مگامال ، باغ کتاب ، هنر شهرآفتاب و گلستان شیراز ، اکو مال کرج ، ویلاژ توریست مشهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 363

به "هشدار و نگرانی مدیران پردیس های سینمایی ، تصمیم عاجل بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار و نگرانی مدیران پردیس های سینمایی ، تصمیم عاجل بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید