پایان کری خوانی با سرقت

به گزارش مالکوم، چهار جوان بعد از دستگیری انگیزه خود را از سرقت، کری خوانی با شاکی اعلام کردند.

پایان کری خوانی با سرقت

به گزارش ، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هشتم دی سال گذشته زن جوانی به کلانتری 136 فرجام مراجعه و گفت حدود ساعت 20:30 در خیابان هنگام با یکی از دوستانم که در داخل خودرو 206 من حضور داشت، در حال مراجعه به منزلمان بودیم که ناگهان یک دستگاه خودروی پژو 405 با چهار سرنشین جلوی خودروی ما آمد و باعث انحراف خودروی ما شد و پس از توقف، سه جوان حدودا 25 ساله به سرعت از خودروی 405 پیاده و با سلاح سرد به سمت من حمله ور شدند. کمی مقاومت کردم و ناگهان یکی از این افراد با چماق بر سر من کوبید و گوشی سامسونگ من را به ارزش حدود 45 میلیون ریال، سرقت کردند و برای اینکه نتوانم تعقیبشان کنم، سوئیچ خودرو ام را گرفتند و به محل غیر قابل دسترسی انداختند و از محل گریختند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اکیپی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه چهارم پلیس آگاهی به محل سرقت اعزام و در بررسی میدانی پیروز شدند شماره انتظامی پلاک خودرو را به دست بیاورند.

این مقام پلیسی گفت: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، با هماهنگی های قضائی، مالک خودروی پژو 405 به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احضار شد و معین شد خودرو در روز سرقت در اختیار فرزندش به نام کیوان بود و هم اکنون وی با دوستانش متواری شده و در یک خانه مجردی زندگی می کند.

او با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه کیوان کارآگاهان پیروز به دستگیری وی شدند، گفت: کیوان پس از انتقال به پلیس آگاهی، به جرمش اعتراف و گفت: قبل از سرقت ابتدا با شاکی در اتوبان مسابقه گذاشتیم و مردی که در قسمت عقب خودرو نشسته بود، شیشه خودرو را پایین کشید و یک بطری که داخل آن آب و آشغال سیگار بود، به سمت ما پرتاب کرد. پس از کمی تعقیب در خیابان هنگام، سه نفر از دوستانم به نام های وحید، رضا و سینا از خودرو پیاده و با شاکی درگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: با دستور قضائی هر سه متهم دیگر نیز در دهم اردیبهشت دستگیر شدند و گفتند قصدشان سرقت نبوده، بلکه برای کری خوانی این کار را انجام داده اند و موضوع درگیری را گفتند. سینا گفت گوشی شاکی در اختیار او است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در انتها گفت: با توجه به تکمیل پرونده و اظهارات صریح متهمان، هر چهار متهم برای سیر مراحل قانونی و صدور قرار قانونی، در اختیار دادسرا قرار گرفته اند.

منبع: شرق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 961

به "پایان کری خوانی با سرقت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایان کری خوانی با سرقت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید