پنج فیلم ترسناک زمستانی

به گزارش مالکوم، در طوفان قرن یک غریبه مرموز، در یک شهر کوچک پدیدار می شود. شهری که به خاطر یک طوفان سهمگین، ارتباطش با بقیه دنیا قطع شده است.

پنج فیلم ترسناک زمستانی

به گزارش خبرنگاران،در این گزارش پنج تا از بهترین فیلم های ترسناک مخصوص زمستان معرفی می شود.

فوریهThe Blackcoats Daughter

دو دانش آموز، در یک استراحت زمستانی، در مدرسه کاتولیک خود گیر افتاده اندs و بعد از مدتی، متوجه یک سری اتفاقات شوم در آنجا می شوند. بیشتر بازیگران این فیلم، زنان هستند و همچنین سخت می شود تا نیمه دوم فیلم، تشخیص داد که چه خبر است. همچنین ریتم این فیلم، کند است و به آرامی شما را درگیر می کند.

منجمد Frozen

سه نفر، بر روی یک تله سیژ گیر افتاده اند و در همان حین، پیست اسکی به خاطر یک طوفان شدید بسته شده است. همزمان با اینکه چگونگی یخ نزدن آن ها از سرما را مسخره می کنید، همچنین از این بابت شاد خواهید شد که به جای تله سیژ، تله کابین را انتخاب می کنید. ایده ترس-بقای فیلم، خاص و تازه است.

بگذار وارد شوم Let Me In

یک پسربچه که به او بی توجهی می شود و مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، با یک دختر خون آشام که به تازگی همسایه شان شده است، دوست می شود. فیلم های خون آشام-عاشقانه زیادی درمورد دو بچه دوازده ساله وجود ندارند. و یا اینکه یک دختر دوازده ساله در نقش یک خون آشام ظاهر شود. همچنین، یک چیزی درمورد ابی (کلوئی گریس مورتز) ناخوشایند است. دیدن او با پاهای برهنه در زمستان تا حدی ثابت می کند چقدر او قوی است؛ قبل از اینکه در راهش، چندین نفر را از بین ببرد.

یتیم Orphan

یک پدر و مادر عزادار، دختربچه نه ساله ای با یک گذشته مرموز را به فرزندخواندگی می گیرند. این فیلم همانقدر که باحال است، قابل پیش بینی نیز است. بیشتر آشوب های فیلم در کنار یک خانه زیبا، در زمستان مرده و بی روح رخ می دهند. همچنین اطراف آن خانه، یک دریاچه یخ زده دیده می شود. در طول فیلم، شما منتظر لحظه ای هستید که چه زمانی این دریاچه، در داستان نقش خودش را ایفا می کند!

طوفان قرن storm of the century

یک غریبه مرموز، در یک شهر کوچک پدیدار می شود. شهری که به خاطر یک طوفان سهمگین، ارتباطش با بقیه دنیا قطع شده است. این مینی سریال، یکی از بهترین اقتباسات بر اساس آثار استفن کینگ است. این چهار ساعت پر از خون و هوای برفی است که می تواند به خوبی، شما را سرگرم کند.

منبع: ویجیتاتو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1856

به "پنج فیلم ترسناک زمستانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "پنج فیلم ترسناک زمستانی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج فیلم ترسناک زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید