ژاکتی که تمام وسایل الکترونیکی شما را شارژ می نماید

به گزارش مالکوم، تصور کنید که در هنگام سفر، مهم نیست چقدر با گوشیتون کار کنید و نگران تمام شدن باتری خود باشید ، یک تولیدی لباس ممکن است این تصور را به واقعیت تبدیل کند.

Baubax نام شرکت سازنده برترین ژاکت مسافرتی دنیاست (این نام واقعی این محصول است) ، این محصول تازه ممکن است انقلابی در سفرهای عصر دیجیتال به وجود آورد . این لباس ها و کیف ها به صورت وایرلس تمام وسایل الکترونیکی مثل : گوشی موبایل ، ساعت هوشمند و یا هدست بلوتوث شما را در حالی که در جیبتان قرار دارند شارژ می نماید .

ژاکتی که تمام وسایل الکترونیکی شما را شارژ می نماید

هر کدام از ژاکتها ، لباس ها ،جلیقه ها ، شلوارک ، شلوار و کیف پول این فراوریی مجهز به یک پد نازک شارژر بیسیم است که داخل آن دوخته شده است . به راحتی گوشی خود را در در داخل جیب یا کیف پول خود بگذارید و آن را شارژ کنید . بنابراین بدون اینکه مجبور باشید از پیشخدمت رستوران درخواست کنید تا گوشی شما را به شارژر وصل کند (و در حدود یک ساعت منتظر شارژ شدن آن بمانید) می توانید به راحتی به سفر خود ادامه دهید .

این محصول هنوز به مرحله فراوری نرسیده ولی ایده ای به این خوبی باید سریعاً عملی گردد و این ایده در غالب یک کمپین کارآفرینانه در حال جمع کردن یاری های مردمی برای ساخته شدن است که تا به امروز بیش از 9 میلیون دلار جمع آورده نموده و تبدیل به پردرآمدترین پروژه مربوط به حوزه لباس در سایت KIckstarter شده است .

و البته این نیروی موجود در لباس ها مشخصا باید از جایی دیگر تامین گردد . لباس ها در واقع با باتری هایی شارژ می گردد که می توان آنهارا با پد مخصوص خود و یا یک سیم micro USB شارژ کرد .

منبع: travelandleisure.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1935

به "ژاکتی که تمام وسایل الکترونیکی شما را شارژ می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاکتی که تمام وسایل الکترونیکی شما را شارژ می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید