تاریخچه ساخت کشتی کروز چیست؟

به گزارش مالکوم، کشتی کروز یکی از بهترین وسایل برای سفرهای دریایی و معنای واقعی تفریح در دریا است. کروزها کشتی های لوکس و مجللی هستند که برای مدتی شما را دور از شهر و شلوغی به لذتی وصف نشدنی می رسانند، فوق العاده ترین روزهای زندگی تان را می توانید در این کشتی ها بگذرانید. خبرنگاران به شما پیشنهاد می نماید در سفر به ترکیه، ایتالیا، تایلند، دبی، مالزی و … برای یک بار هم که شده سفر با این کشتی ها را تجربه کنید.

تاریخچه ساخت کشتی کروز چیست؟

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با کشتی کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

تاریخچه ساخت کروز برمی گردد به اوج دریافت صنعت حمل و نقل دریایی، زمانی که سفرهای طولاتی مدت در دریا احتیاج به منابع عظیم سوخت داشت و ذخیره این منابع دیگر جایی برای خدمات لوکس باقی نمی گذاشت، از طرفی مردم علاقه مند به سفرهای دریایی با خدمات لوکس بودند. از این رو طراحی های متفاوت همراه با امکانات تفریحی و مجلل برای کشتی ها احساس می شد. با طراحی های جدید کشتی ها دارای فضای بسیار عظیم تر، طبقات بیشتر و خدمات لوکس شدند تا نه تنها وسیله حمل نقل قرار بگیرند بلکه به عنوان یک جاذبه و محلی برای تفریح و سرگرمی، انتخاب شوند. با گذر زمان و مجلل شدن این کشتی ها آنها دیگر فقط یک کشتی نیستند، بلکه هتل های شناور با امکانات عالی به حساب می آیند.

در خطوط کشتی رانی کروزها مقصد همان مبدا است، به این معنی که کشتی برای مدتی تعیین که می تواند یک و یا چند روز باشد از مبدا حرکت می نماید و بعد از گشت دریایی در نهایت به همانجا بازمی گردد. این کشتی ها در نقاط مختلف جهان، شهرها و کشورهای ساحلی میزبان گرشگران علاقه مند به سفرهای دریایی هستند. شما نیز می توانید تورهای مختلف این کشتی ها را خریداری کنید و سوار بر آنها شوید. از تورهای یک روزه تا چند روزه!

پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب کشتی کروز مورد نظرتان از امکانات و گزینه هایی که دارد و همچنین هزینه سفر با آن آگاه شوید. با ورود به این کشتی ها انتظار دیدن جهانیی از تفریح ها را داشته باشید. در آنها می توانید خوشمزه ترین غذاها را در رستوران های داخل کابین و بیرون عرشه در فضای باز همراه با گوش سپردن به موسیقی های زیبا میل کنید. کروزها رستوران های بسیار لوکس و متنوعی دارند و شما با هیچ محدودیت غذایی در آنها روبرو نمی شوید.

کشتی های کروز شامل خدمات دیگری چون زمین های مختلف بازی، فروشگاه های عظیم، مراکز ورزشی، استخر، سالن مطالعه و کتابخانه، سینما، خانه بازی برای بچه ها و… هستند. خوابیدن در اتاق های لوکس و رو به دریا در این کشتی ها نیز لذت خاص خود را دارد. اتاق ها کشتی های کروز دارای درجات مختلفی و امکانات متفاوتی هستند، برای مثال اتاق های مجلل دارای بالکن و اتاق های عظیم تر دارای یک حال کوچک برای نشستن هستند.

بسته به مقصدی که در آن هستید در کروزها تجربه های متفاوتی را خواهید داشت، گاهی به روی آنها مراسم و جشن های سنتی منطقه ای که در آن هستید برگزار می گردد.

کشتی های کروز حالا خود به یک جاذبه تفریحی برای گردشگران مبدل شد ه اند و سالانه با فروش تورهای بسیار کروز صنعت گردشگری را رونق داده اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 848

به "تاریخچه ساخت کشتی کروز چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه ساخت کشتی کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید