گوشی های جدید بلک بری در سال 2021 معرفی می شوند

به گزارش مالکوم، شرکت های TCL و بلک بری حدود 6 ماه قبل خبر سرانجام همکاری خود را اعلام کردند و به همین خاطر گوشی های دارای برند بلک بری که توسط شرکت TCL ساخته می شدند، به آخر خط رسیدند.

گوشی های جدید بلک بری در سال 2021 معرفی می شوند

حالا مشخص شده که برند بلک بری توانسته با یک شرکت فعال در زمینه امنیت موبایل به نام Onward Mobility به توافق برسد تا بار دیگر به حوزه گوشی های هوشمند برشود. طبق اعلام سایت Onward Mobility، سال آینده گوشی های 5G بلک بری معرفی خواهند شد.

در سایت این شرکت آمده که این گوشی بسیار ایمن خواهند بود و مجموعه ای از راهکارهای امنیتی دو سویه را ارائه خواهند داد. البته به جزئیات این ویژگی های امنیتی و مشخصات این گوشی ها اشاره ای نشده است.

سایت این شرکت خاطرنشان کرده که آن ها با همکاری بلک بری و یکی از زیرمجموعه های فاکس کان به نام FIH Mobile مشغول طراحی و توسعه گوشی های جدید هستند. همان طور که گفتیم در مورد جزئیات این گوشی ها با قاطعیت نمی توانیم اظهارنظر کنیم ولی در گزارش سایت 9to5Google آماده که یکی از گوشی ها همراه با کیبورد فیزیکی عرضه می شود.

با توجه به اینکه Onward Mobility اساسا یک شرکت فعال در حوزه امنیت موبایل محسوب می شود و در زمینه سخت افزار سابقه ای ندارد، باید ببینیم آیا نسل جدید گوشی های بلک بری می توانند توجه ها زیادی را جلب کنند یا نه.

در مورد این خبر چه فکر می کنید؟ آیا به نظر شما گوشی های بلک بری شانسی برای موفقیت دارند یا اینکه این برند دیگر جذابیت خاصی برای عموم کاربران ندارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1095

به "گوشی های جدید بلک بری در سال 2021 معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های جدید بلک بری در سال 2021 معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید