اضافه شدن 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش مالکوم، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عملیات فروش ایران خودرو از نوسازی و عرضه دست کم 30 هزار دستگاه خودروی تاکسی در امسال اطلاع داد.

اضافه شدن 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از شاتا، آقای علیرضا اسگوئی اضافه نمود: با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در قرارداد با اتحادیه تاکسیرانی سال جاری دست کم 30 هزار دستگاه تاکسی نوسازی خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار دستگاه خودروی سمند و پژو 405 با کاربری تاکسی فراوری شده و در انتظار معرفی واجدین شرایط برای صدور پیش فاکتور است.

اسگوئی اضافه نمود: از ابتدای سال جاری تا به امروز 600 متقاضی از سوی اتحادیه تاکسیرانی جهت ثبت نام و تحویل خودرو به ایران خودرو معرفی شده است.

وی با بیان این که با اعلام قیمت های رسمی فروش محصولات، ثبت نام شروع شده، گفت: از ابتدای خرداد ماه ثبت نام خودرو های تاکسی بدون وقفه در حال اجرا است و به منظور اجرای فرآیند نوسازی، لیست نفرات به اتحادیه تاکسی رانی درون شهری کشور ارسال شده و پس از ایجاد کد رهگیری، امکان صدور پیش فاکتور در نمایندگی های مجاز ایران خودرو میسر خواهد شد.

اسگوئی اضافه نمود: فرایند ثبت نام به صورت مستمر به وسیله متولیان در حال اجرا است و به زودی صدور پیش فاکتور خودرو های تاکسی متقاضیان طرح جایگزینی تاکسی های فرسوده شروع خواهد شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو، با اشاره به تاخیر یک ماهه انجام شده در ثبت نام متقاضیان به علت تاخیر در اعلام قیمت فروش محصولات از سوی مراجع مربوطه گفت: طرح های فروش با یک ماه وقفه اردیبهشت، در خردادماه از سرگرفته شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1627

به "اضافه شدن 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن 30 هزار تاکسی به ناوگان حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید