اولین حرف های مربی پیشین پرسپولیس در تیم جدیدش

به گزارش مالکوم، حمید مطهری در تمرین تیم نساجی در جمع خبرنگاران گفت: من قبلا در نساجی کار نموده بودم و واقعاً اینجا را خانه خودم می دانستم. چندین بار از این تیم پیشنهاد داشتم که بنا به دلایلی نشد و اکنون این پیشنهاد از سوی مالک محترم باشگاه نساجی به من رسید و حس خوبی هم در این تیم داشتم. به این نتیجه رسیدم که با طرفداران پرشور و عاشق و تیم خوب نساجی استارت کارم را بزنم.

اولین حرف های مربی پیشین پرسپولیس در تیم جدیدش

مطهری اضافه نمود: در برنامه ریزی تمرینات اردوی داخلی داریم و هم در تهران تمرین خواهیم کرد و اگر میسر هم شد یک اردو در خارج از کشور هم خواهیم داشت. می خواهیم بازی های تدارکاتی سنگینی انجام دهیم طبق برنامه ریزی پله پله جلو خواهیم رفت تا تیم را آماده بازی در سوپرجام کنیم.

سرمربی نساجی در خصوص اینکه این تیم قهرمان جام حذفی شده و توقع طرفداران از آن بالا رفته است، عنوان نمود: همواره باید منطقی باشیم و قواعد فوتبال را بدانیم. به طرفداران نساجی تبریک می گویم. قهرمانی در جام حذفی شیرین بود و طرفداران این تیم به خصوص مردم قائمشهر لذت بردند که این قهرمانی به خاطر دل پاک مردم مازندران و به خصوص شهر قائمشهر بود که باعث خوشحالی مردم آن منطقه و مالک باشگاه هم شد. همه برای آن قهرمانی زحمت کشیدند اما ما نباید توقعات مان بالا برود.

مطهری ادامه داد: باید منطقی فکر کنیم ما نهایت کوشش مان را می کنیم تا برترین نتیجه را بگیریم و نساجی تیمی است که فوتبال قابل احترامی ارائه می دهد و با شخصیت است. باید منطقی فکر کنیم. طرفداران نساجی بدانند که ما با نهایت تعهد کارمان را جلو می بریم که ان شاءالله فوتبال خوبی را ارائه بدهیم.

وی در خصوص اینکه در کنار مربیانی مثل منافی و نوشادی حضور دارد، گفت: در کادر فنی ما منافی و دکتر نوشادی عزیز حضور دارند هم از نظر کار و هم شجره انسانی خوب هستند و این شخصیت به تیم منتقل خواهد شد. همین طور گروه بررسی بسیار قوی داریم زیرا من روی بحث بررسی خیلی وسواس دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2018

به "اولین حرف های مربی پیشین پرسپولیس در تیم جدیدش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین حرف های مربی پیشین پرسپولیس در تیم جدیدش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید