رویترز: پرسپولیس امیدوار است به ناکامى ایرانى ها در آسیا خاتمه دهد

به گزارش مالکوم، خبرگزاری رویترز در گزارشى از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به تلاش تیم پرسپولیس براى خاتمه دادن به ناکامى تیم های ایرانى در مسابقات قاره اى اشاره کرده است.

رویترز: پرسپولیس امیدوار است به ناکامى ایرانى ها در آسیا خاتمه دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز، اولسان هیونداى کره جنوبی تلاش مى کند در فینال لیگ قهرمانان آسیا با پیروزى مقابل پرسپولیس ایران ناکامى در رقابت هاى داخلى را جبران کند.اولسان در دو فصل اخیر مسابقات لیگ کره جنوبى جایگاه دوم جدول را کسب و در این فصل هم فینال جام حذفى را واگذار کرد در حالى که سال 2012 به عنوان قهرمانى آسیا رسید و تلاش مى کند در استادیوم الجنوب دوحه براى بازگشت به روزهاى جشن و موفقیت این افتخار را تکرار کند.

کیم دو هون سرمربى اولسان بعد از بازى نیمه نهایى مقابل ویسل کوبه ژاپن در این خصوص گفت: پیش از اینکه به اینجا بیاییم روحیه اعضاى تیم در هم شکسته بود چرا که دو عنوان داخلى را از دست داده بودیم اما وقتى وارد قطر شدیم تلاش کردیم جو روحى حاکم بر تیم را عوض کنیم و بازیکنان مى خواستند از لحظات خودشان لذت ببرند.

اولسان در همه بازى هاى خودش به پیروزى رسید به جز تساوى یک - یک برابر توکیو در مرحله گروهى. از ترکیبى که در سال 2012 با این تیم قهرمان آسیا شد به جز لى کون هو بازیکن دیگرى باقى نمانده هرچند آنها استعدادهاى دیگرى در اختیار دارند مثل یون بیت در خط میانى و لى چونگ یونگ و البته جونیور بازیکن برزیلى.

در ترکیب پرسپولیس هم نسبت به تیمى که در فینال 2018 آسیا مقابل کاشیماى ژاپن شکست خورد تغییرات زیادى ایجاد شده است. پرسپولیس نفرات زیادى را از دست داده و برخی از بازیکنان این تیم قادر به حضور در مسابقه فینال نیستند مثل احسان پهلوان و وحید امیرى که به دلیل محرومیت این بازى را از دست مى دهند و عیسى آل کثیر که محرومیت 6 ماهه اش را به اتهام رفتار نژادپرستانه را سپرى مى کند.

تیم یحیى گل محمدى در همین هفته وارد دوحه شد در حالى که آخرین بازى آنها در مسابقات داخلى به 30 اکتبر باز مى شود و پرسپولیس بعد از حدود سه هفته استراحت امیدوار است به دورى و ناکامی تیم های ایرانى از رسیدن به عنوان آسیایى بعد از قهرمانى پاس در سال 1993 که مسابقات به شکل قدیم برگزار مى شد، سرانجام دهد.

به گزارش خبرنگاران دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 فردا (شنبه) میان پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی در کشور قطر آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1306

به "رویترز: پرسپولیس امیدوار است به ناکامى ایرانى ها در آسیا خاتمه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: پرسپولیس امیدوار است به ناکامى ایرانى ها در آسیا خاتمه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید