اکران فیلم های جشنواره برای ناشنوایان، نابینایان و افراد دارای معلولیت

به گزارش مالکوم، خبرگزاری خبرنگاران-فیلم های بیرو، ماهان، بدون قرار قبلی، موقعیت مهدی و دیدار خصوصی برای ناشنوایان، نابینایان و افراد دارای معلولیت در پردیس سینمایی مگامال اکران می گردد.

اکران فیلم های جشنواره برای ناشنوایان، نابینایان و افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، امکان اکران بعضی از فیلم های جشنواره فیلم فجر در این دوره برای ناشنوایان، نابینایان و افراد دارای معلولیت در سالن های 8 و 9 پردیس سینمایی مگامال فراهم شده است.

به این ترتیب فیلم های بیرو، ماهان، بدون قرار قبلی، موقعیت مهدی و دیدار خصوصی آثاری انتخابی برای این بخش به شمار می آیند که با مشورت انجمن خانواده ناشنوایان ایران و انجمن نابینایان ایران انتخاب شده است؛ بنابراین طبق برنامه ریزی انجام گرفته، فیلم بیرو به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی ساعت 17 روز دوشنبه 18 بهمن برای ناشنوایان و ساعت 17 روز چهارشنبه 20 بهمن ویژه افراد دارای معلولیت اکران می گردد.

بعلاوه فیلم ماهان به کارگردانی حمید شاه حاتمی ساعت 17 فردا 19 بهمن ویژه ناشنوایان، فیلم بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی ساعت 17 روز پنجشنبه 21 بهمن ماه ویژه افراد دارای معلولیت، فیلم دیدار خصوصی به کارگردانی امید شمس ساعت 15 روز آدینه 22 بهمن ماه برای نابینایان و ساعت 17 همین روز فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر ویژه نابینایان اکران می شوند.

قیمت بلیت این فیلم ها ده هزار تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2011

به "اکران فیلم های جشنواره برای ناشنوایان، نابینایان و افراد دارای معلولیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم های جشنواره برای ناشنوایان، نابینایان و افراد دارای معلولیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید