این تصویر تبلیغاتی اعضای خانواده هواوی P40 را نشان می دهد

به گزارش مالکوم، روز گذشته تصویر تبلیغاتی رسمی مربوط به خانواده هواوی P40 منتشر شد. در این تصویر علاوه بر طراحی پنل پشتی اعضای این خانواده، شاهد رنگ بندی متنوع آن ها هم هستیم. قرار است حدود دو هفته دیگر گوشی های هواوی P40، هواوی P40 پرو و P40 پرو پریمیوم رسما معرفی شوند. مدتی قبل هم از P40 لایت و لایت E رونمایی شد.

این تصویر تبلیغاتی اعضای خانواده هواوی P40 را نشان می دهد

در نگاه اول، پنل پشتی این گوشی ها تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند اما با کمی دقت می توانیم تفاوت بین ماژول دوربین آن ها را تشخیص بدهیم. هواوی P40 از دوربین سه گانه فاقد دوربین پریسکوپی بهره می برد، مدل پرو مجهز به دوربین چهارگانه دارای لنز پریسکوپی است و مدل پریمیوم با دوربین پنج گانه روانه بازار می گردد.

به نظر می رسد مدل پریمیوم به جای پنل شیشه ای، از پنل سرامیکی استفاده می نماید و در رنگ های سیاه و سفید به دست مشتریان خواهد رسید. در رابطه با گوشی های P40 و P40 پرو کاربران از لحاظ رنگ بندی دست بازتری دارند و احتمالا می توانند رنگ مورد علاقه خود را پیدا نمایند.

این خانواده در تاریخ 26 مارس (7 فروردین) رسما معرفی می شوند. از بین ویژگی های آن ها می توانیم به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با اندازه عظیم تر، تراشه کایرین 990 5G، دوربین سلفی دوگانه و احتمالا نمایشگرهای 120 هرتز اشاره کنیم.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 808

به "این تصویر تبلیغاتی اعضای خانواده هواوی P40 را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این تصویر تبلیغاتی اعضای خانواده هواوی P40 را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید