موجودی گلکسی Z Flip در چین در عرض 9 دقیقه به اتمام رسید!

به گزارش مالکوم، در حالی که بازار چین به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط نابسامانی دارد، اما ظاهرا این مسئله در فروش گلکسی Z Flip تاثیر خاصی نداشته و موجودی این گوشی تاشو در عرضه 9 دقیقه کاملا به اتمام رسید.

موجودی گلکسی Z Flip در چین در عرض 9 دقیقه به اتمام رسید!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سامسونگ فروش آنلاین گلکسی Z Flip را روز پنج شنبه ساعت 8 شب به وقت محلی شروع کرد و در کمال ناباوری در عرضه 9 دقیقه شاهد فروش کامل آن بود! مسئله ای که معمولا برای گوشی های شیائومی که از قدرت بالا و قیمت مناسبی برخوردار بودند اتفاق می افتاد ولی این بار سامسونگ توانست محصول 1400 دلاری خود را که اتفاقا کاربران با احتیاط بیشتری نیز باید به خرید آن اقدام نمایند، در مدت زمان بسیار کوتاهی به فروش برساند.

در همان روز سامسونگ تقاضای پیش خرید کاربران برای مدل محدود گلکسی Z Flip یعنی Thom Browne را نیز دریافت کرد که این محصول نیز در عرض 3 دقیقه به اتمام رسید! این گوشی قرار است اواسط ماه مارس (احتمالا اوایل فروردین سال 99) به صورت رسمی وارد بازار گردد. البته اتمام موجودی در عرض 9 دقیقه زمانی اهمیت می یابد که تعداد این دستگاه ها نیز زیاد بوده باشد اما خب سامسونگ در این رابطه حرفی نزده!

چرا خرید گوشی تاشو گلکسی Z Flip اصلا عاقلانه نیست؟

سامسونگ گوشی های سری گلکسی اس 20 خود را نیز در روز پنج شنبه در یک کنفرانس آنلاین معرفی کرد و در همان کنفرانس نیز بیان کرد این گوشی ها اواسط ماه مارس در کشور چین به فروش خواهند رسید! حال باید دید عملکرد گوشی های سامسونگ چگونه خواهد بود چون آمار فروش در اولین روز در کره جنوبی چندان زیاد نبود! این شرکت در روز پنج شنبه، حدودا 70.800 دستگاه از گوشی های اس 20 را در کره جنوبی به فروش رساند که در مقایسه با 140.000 گلکسی اس 10 حدودا نصف است! این آمار برای گلکسی نوت 10 نیز 220.000 بود و همین مسئله به خوبی محبوبیت بالای سری نوت را اثبات می نماید!

البته یکی از شرکت های مخابراتی کره بیان کرد عملکرد ضعیف گلکسی اس 20 تحت تاثیر کرونا بوده چون در این شرایط مشتری های کمتری اقدام به خرید می نمایند و از آن جایی هم که ترجیح می دهند بیشتر در خانه هایشان بمانند، فروشگاه ها بسیار خلوت شده اند!

مقایسه دوربین گلکسی اس 20 اولترا، هواوی P30 پرو، گلکسی نوت 10 پلاس و شیائومی می نوت 10

منبع: thejakartapost

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 764

به "موجودی گلکسی Z Flip در چین در عرض 9 دقیقه به اتمام رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موجودی گلکسی Z Flip در چین در عرض 9 دقیقه به اتمام رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید