بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

به گزارش مالکوم، شرکت دیزنی چندی پیش بازی جزیره توهم (Illusion Island) را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. این بازی یک ماجراجویی تازه برای میکی ماوس (Mickey Mouse) بوده و در سبک پلتفرمینگ است. در اصل این بازی دارای عناصر کوآپ (Co-Op) هم بوده تا هیجان آن بیشتر گردد.

بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی گردید

شما در بازی جزیره توهم به همراه 3 عدد از دوستانتان به ماجراجویی خواهید پرداخت. جهانی بازی به صورت دو بعدی بوده و احتیاج به همکاری زیادی برای اتمام مراحل دارد. شما باید به همراه میکی و دوستانش سعی کنید تا جهان را از فاجعه نجات دهید. جهانی بازی نیز به صورت دستی ساخته و طراحی شده که زیبای خاصی به آن می دهد.

طبق چیزی که اعلام شده این بازی یک پروژه کاملاً تازه برای دیزنی است. این شرکت تا به حال عنوانی به سبک همکاری و پلتفرمینگ نداشته و یک روند کاملاً تازه است. بحث اصلی اینجاست که کرکترهای بازی جزیره توهم بسیار جالب بوده و با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند. به همین تجربه جالبی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

به طور کلی از خلاقیت در جهانی بازی های ویدئویی استقبال می گردد. دیزنی نیز در جهانی تفریح و کارتون سابقه زیادی داشته اما در جهانی گیمینگ حضور فعالی نداشته است. حال زمان آن رسیده تا این شرکت نیز یک حضور فعال در جهانی بازی های ویدئویی داشته باشد.

جزیره توهم می تواند یک آغاز خوب برای دیزنی باشد. یکی از نکات مثبت این شرکت طراحی هنری آن است که باعث می گردد بازی ها هم بسیار زیبا شوند. پس اگر دیزنی با دقت و سیاست مناسب از توانایی خود استفاده کند و همینطور اینکه گیم پلی خوبی در اختیار کاربران قرار دهد، قطعاً نتیجه خوبی خواهد گرفت. تقریباً مشابه چیزی که ما در بازی کاپهد (Cuphead) مشاهده کردیم. این بازی هم از نظر گیم پلی و هم از نظر طراحی بصری بسیار زیبا است. همین باعث می گردد تا افراد زیادی با وجود سختی زیادی آن، این بازی را تجربه نمایند.

منبع: Gamesradar.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2056

به "بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید