باید و نباید های استفاده از اکسسوری برای خانم ها

به گزارش مالکوم، اکسسوری خانم ها می توانند استایل را تکمیل کند و زیباتر نشان دهند، اما نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود استایل را ناخوشایند نشان می دهد.

باید و نباید های استفاده از اکسسوری برای خانم ها

انتخاب اکسسوری، گاهی می تواند سخت باشد. قوانینی وجود دارند که به شما یاری می نمایند اکسسوری های مناسبی انتخاب کنید. اشتباه در انتخاب اکسسوری خانم ها می تواند باعث جلوه کمتر زیبایی گردد. با خبرنگاران همراه باشید.

باید و نباید های استفاده از اکسسوری برای خانم ها

بیشتر از سه اکسسوری عظیم

این امکان وجود دارد که اکسسوری های عظیم را بسته به لباسی که می پوشیم، باهم ست کرد؛ اما هیچوقت بیشتر از سه اکسسوری عظیم را با هم استفاده نکنید. نکته مهم دیگر این است که این اکسسوری های عظیم حتما باید از لحاظ رنگ، جنس و استایل با هم مطابقت داشته باشند.

هیچوقت یقه عظیم را زیر شال پنهان نکنید

اگر مانتو یا کت شما یقه عظیمی دارد، نیازی به استفاده از شالی عظیم که آن یقه را بپوشاند نیست. اگر می خواهید از روسری یا شال عظیمی به عنوان اکسسوری بهره ببرید، طوری آن را بپوشید که یقه را نپوشاند.

جواهرات ست به عنوان اکسسوری خانم ها

اگر می خواهید از سرویس جواهرات ست به عنوان اکسسوری بهره ببرید، حتما از جواهراتی کوچک و ظریف بهره ببرید. جواهرات عظیم و زمخت، به صورت تکی جذاب ترند.

کفش حتما نباید همرنگ کیف باشد

این قانون را فراموش کنید که کیف و کفش باید همرنگ باشند. این دو اکسسوری خانم ها می تواند رنگ های متفاوتی داشته باشند. اگر کفش هایی با رنگ جیغ دارید، خیلی بهتر است که از کیفی با رنگ روشن و خنثی بهره ببرید.

اکسسوری های روشن یا لباس روشن؟

اولویت های خود را مشخص کنید. وقتی می خواهید درباره استایل تصمیم بگیرید، ابتدا روی کدام قسمت از استایل میخواهید تاکید داشته باشید؛ حالا انتخاب ما می تواند اکسسوری، آرایش، لباس و… باشد. اگر بخواهیم روی همه ابعاد استایل تاکید کنیم، نتیجه جالب نخواهد شد. پس هیچوقت لباسی پر زرق و برق را با اکسسوری های پر زرق و برق نپوشید و بالعکس.

با لباس پاستلی، کفش مشکی نپوشید

اگر لباس های رنگ پاستلی دارید، تا می توانید از پوشیدن کفش مشکی دوری کنید. لباس های پاستلی با کیف و کفش رنگ روشن بهتر به چشم می آیند.

اکسسوری های رنگی رنگی

اگر دوست دارید از اکسسوری های رنگی رنگی بهره ببرید، حتما از لباسی با رنگ خنثی بهره ببرید وگرنه استایل شما توازن خود را از دست می دهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر ترکیب رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افتد را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1174

به "باید و نباید های استفاده از اکسسوری برای خانم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید و نباید های استفاده از اکسسوری برای خانم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید