برای دور برگشت والیبال آماده ایم، دلیل تغییر دیدارها را نمی دانیم!

به گزارش مالکوم، به گزارش خبرنگاران، دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه 10 دی ماه شروع به کار خواهد نمود. تیم والیبال صدر نشین شهرداری سیرجان پیش از شروع مسابقات دو ملاقات تدارکاتی مقابل تیم های سایپا و پیکان در جهت آماده سازی تیمش برگزار کرد.

برای دور برگشت والیبال آماده ایم، دلیل تغییر دیدارها را نمی دانیم!

محمدرضا تندروان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی گفت: برای اینکه به کوران مسابقات بازگردیم به دیدارهای تدارکاتی احتیاج داشتیم. در بازی نخست مقابل تیم سایپا با تساوی دو بر دو بسنده کردیم چرا که تیم در پیک بدنسازی نیم فصل قرار داشت. شرایط بد نبود. پس از دو روز یک بازی تدارکاتی دیگر مقابل پیکان انجام دادیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان ادامه داد: در بازی مقابل سیرجان شرایط به نسبت بهتر بود و با نتیجه سه بر یک پیروز شدیم. شرایط هر دو تیم خوب بود و آنها را تحت فشار گذاشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل تغییر برنامه بازی ها در دور برگشت را جویا شده اید یا خیر؟ گفت: متوجه نشدم چرا این اتفاق رخ داد و برنامه تغییر کرد. متأسفانه به دلیل فوت مادر دبیر کمیته رویدادها نتوانستیم این موضوع را متوجه شویم. حتماً دلایلی داشتند البته سال جاری برنامه مداوم دچار تغییرات شد و ما آماده همه مدل بازی هستیم و شکایتی نداریم.

تندروان در باره بازی روز نخست مقابل تیم شهداب یزد، گفت: شهداب یزد یکی از تیم های پرمهره و قدرتمند مسابقات است. بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارد و کادر خوبی این تیم را راهنمایی می نماید. در حال بررسی سبک بازی آنها هستیم. برای دور برگشت آماده ایم و این بازی نیز یکی از 13 بازی در دور برگشت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1336

به "برای دور برگشت والیبال آماده ایم، دلیل تغییر دیدارها را نمی دانیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دور برگشت والیبال آماده ایم، دلیل تغییر دیدارها را نمی دانیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید