بطری دات ، بطری آب هوشمند با درب شمارشگر

به گزارش مالکوم، اگر به مصرف روزانه آب خود در سفرهای ورزشی حساسید و می خواهید مثلاً در یک دوچرخه سواری یا دوی ماراتن طولانی شرکت کنید، داشتن یک بطری آب معدنی که قابلیت مدیریت میزان نوشیدن را دارد، بسیار به کارتان می آید. بطری دات یک بطری آب هوشمند است که آب سالم شما را در خود نگه می دارد و جایی در تجیهزات سفر شما نمی گیرد. بعلاوه در مدیریت کردن میزان آبی که در روز می نوشید نیز موثر است. این بطری هوشمند نه تنها جزو لوازم سفر شما به شمار میرود، بلکه سلامتی شما را هم در طولانی مدت افزایش می دهد.این بطریآب که به وسیله برند دات طراحی شده، محصولی از برند جوزف است. با بطری دات می توانید میزان آب مصرفی روزانه خود را میزان گیری کنید و بدانید که نوشیدن آب چه قدر به سلامت شما یاری می نماید. طراحی بطری دات شفاف است و درب این بطری است که به صورت هوشمند فراوری شده است. هر بار که به طور کامل یک بطری آب نوشیدید، این بطری هوشمند را دوباره پر کنید تا میزان آب خود را میزان بگیرید. با مصرف بیشتر آب، نه تنها زندگی سالم تری خواهید داشت، بلکه با انرژی تر خواهید بود و تمرکز بالاتری را در حین کار خواهید داشت، بعلاوه میتونین انواع دتاکس هارو در این ظرف تهیه نموده و با مدت زمان بیشتری هم نگه داری کنید.

بطری دات ، بطری آب هوشمند با درب شمارشگر

چرا بطری هوشمند داشته باشیم؟

بدن در طول روز به مقدار معینی آب نیاز دارد تا دستگاه های مختلف آن بتوانند به خوبی وظایفشان را انجام بدهند. اگر مقدار نوشیدن آب در طول روز کم باشد، به اعضای بدن فشار وارد می گردد و کم کم ضعیف تر خواهند شد. بطری دات یاری می نماید که مقدار مصرف آب روزانه خود را در این بطری آب و دتاکس میزان گیری کنید. درب این بطری آب، ضد چکه است و برای استفاده در خانه، باشگاه ورزشی، دفتر کار و قرار گرفتن در بین تجهیزات سفر طراحی شده است. دهانه آن نسبتا بزرگ است و آب به راحتی از آن خارج می گردد. بدنه آن از جنس تریتان TRITAN ضدضربه ساخته شده است و حدود 600 میلی لیتر آب سالم را در خود جای می دهد.

بطری هوشمند دات چه طور عمل می نماید؟

هر بار که بطری دات را پر می کنید و درب آن را می بندید، یک نقطه از آن به نمایش در می آید. این نشان می دهد که چند بار بطری را پر و خالی نموده اید و آب نوشیده اید. بطری دات حداکثر چهار نقطه را نشان می دهد که هر بار خالی شدن آن نشان می دهد که شما 600 میلی لیتر آب مصرف نموده اید. این مقدار مصرف به شما یاری می نماید که هیدراتاسیون روزانه بدن خود را افزایش دهید و بدنی سالم تر و متمرکزتر داشته باشید و انواع دتاکس ها رو در این بطری تهیه و نگه داری کنید. این بطری فقط 40 هزار تومان یا 12 دلار قیمت دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2107

به "بطری دات ، بطری آب هوشمند با درب شمارشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بطری دات ، بطری آب هوشمند با درب شمارشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید