تعمیرات موبایل و چالش های آن

به گزارش مالکوم، تعمیر گوشی این روزها می تواند معضلی بزرگ و دردسرساز باشد!

تعمیرات موبایل و چالش های آن

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام آسان جی اس ام، موضوعات و مسائل مختلفی وجود دارند که باید برای تعمیر گوشی و سپردن آن به دست تعمیرکار در نظر گرفت. در تهران مغازه های زیادی برای تعمیر گوشی های موبایل وجود دارند اما به نظر شما بهترین مکان یا بهتر بگوییم بهترین روش تعمیر موبایل در تهران کدام است؟

گران شدن گوشی نو، مهم ترین دلیل این موضوع است و مردم قدرت مالی کافی برای خرید یک محصول جدید را ندارند و کوشش می نمایند تا با دستگاه قدیمی خود کنار بیایند. البته هزینه تعمیرات گوشی نیز افزایش پیدا کرده است اما هنوز نسبت به خرید یک گوشی نو به صرفه است.

این روزها موبایل یا گوشی های هوشمند به یکی از نزدیک ترین اعضای خانواده ما تبدیل شده اند! به واقع ارتباطی که هر فرد با گوشی خود برقرار می نماید بسیار نزدیک تر از ارتباطی است که وی با خیلی از اعضای خانواده خود دارد. با گسترش استفاده از گوشی های موبایل، بروز مسائل در این محصولات هم به طبع بیشتر می گردد. برای مثال هر چه مقدار استفاده از گوشی ها بیشتر گردد احتمال خراب شدن، افتادن آن ها از دست شما و شکستن گوشی و غیره هم بیشتر می گردد.

همه ما کم و بیش با تعمیر موبایل آشنایی داریم و حداقل یک بار هم که شده گذرمان به مغازه تعمیر موبایل خورده است. اگر شما هم حداقل یک بار برای تعمیر گوشی به یک مغازه تعمیر موبایل مراجعه کرده باشید، حتماً می دانید که چه مسائلی پیش رویتان قرار خواهند گرفت. بعضی از اصلی ترین مسائلی که در این شرایط پیش رویتان قرار می گیرند شامل موارد زیر هستند:

اعتماد به تعمیرکار: گوشی شما یک وسیله شخصی می باشد و مطمئناً در آن اطلاعاتی همچون عکس و ویدئوهای شخصی تان ذخیره شده اند. یکی از اولین معضلاتی که برای تعمیر گوشی با آن روبه رو می شوید مربوط به اعتماد و اطمینان به تعمیرکار برای حفظ اطلاعات شخصی شما می گردد. تعمیرکاری که گوشی شما برای مدت زمان معینی پیش وی باقی می ماند، ممکن است بتواند کل اطلاعات گوشی هوشمندتان را استخراج کند. پس اولین معضل تعمیر موبایل مربوط به پیدا کردن تعمیرکار قابل اعتماد می گردد.

هزینه تعمیر موبایل: هزینه تعمیرات موبایل اصلاً روال معینی ندارد! اگر ال سی دی گوشی شما شکسته باشد و به سه تعمیرکار مختلف مراجعه کنید، احتمالا هر یک از آن ها قیمت خاص و متفاوتی را برای تعویض ال سی دی گوشی عنوان می نمایند. بدون تردید این موضوع منجر به سردرگمی شما خواهد شد. پس یکی دیگ از معضلات تعمیر موبایل مربوط به معین نبودن هزینه تعمیر می گردد. شرکت آسان جی اس ام با بیش از 18 سال تجربه در زمینه تعمیرات و واردات قطعات موبایل تضمین قطعات بکار برده شده روی گوشی مشتریان خود را انجام می دهد.

ضمانت قطعه تعویض شده: تعمیرکاران عموماً برای تعمیراتی که روی موبایل انجام می دهند هیچ گارانتی یا ضمانتی را ارائه نمی نمایند. برای مثال اگر گوشی خود را به منظور تعویض ال سی دی به تعمیرکاری بسپارید و چند روز بعد از تعمیر گوشی مجدداً ال سی دی آن دچار مشکل گردد، هیچ گارانتی و تضمینی از جانب تعمیرکار به منظور برطرف مشکل به وجود آمده، نخواهید داشت؛ بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که تعمیرکار گوشی شما را بدون هیچ مسئله ای تعمیر کند! این مسئله هم از دیگر معضلات تعمیر موبایل محسوب می گردد.

بنابراین و با توجه به معضلات فوق مطمئناً همه ما به دنبال بهترین روش تعمیر موبایل هستیم. مطمئناً بهترین روش تعمیرات موبایل روشی خواهد بود که معضلات فوق را حل نماید! سرویس آنلاین تعمیر موبایل شرکت آسان جی اس ام دقیقا روشی است که این معضلات بزرگ را از بین می برد

آسان جی اس ام از بهار سال 1380 با تکیه بر واردات ابزارآلات تعمیرات موبایل فعالیت های خود را پایه ریزی و آغاز به توسعه مجموعه خود کرده و به صورت رسمی راه اندازی و اقدام به ثبت شرکت دارای مجوز در تهران کرده است. این گروه بر اساس استانداردهای اخلاقی و رعایت اصول حرفه ای و احترام به مشتریان خود فعالیت می نماید و تعهد به قوانین رسمی و فعالیت شفاف را در کلیه مراحل فعالیت رسمی خود سرلوحه قرار داده است. آسان جی اس ام یک گروه مستقل است که از حمایت مشتریان وفادار خود شکل گرفته و بر اصول اخلاقی و حرفه ای کسب وکار و اصول مالی و سودآوری متقابل پایبند می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 442

به "تعمیرات موبایل و چالش های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیرات موبایل و چالش های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید