تمجید ژابی آلونسو از بازیکن جدید لیورپول

به گزارش مالکوم، ژابی آلونسو، هافبک سابق لیورپول تمجید ویژه ای از خرید جدید این تیم یعنی تیاگو آلکانتارا انجام داد.

تمجید ژابی آلونسو از بازیکن جدید لیورپول

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، تیاگو آلکانتارا بعد از ارائه نمایش های فوق العاده در بایرن مونیخ و کسب سه گانه با این تیم در فصل 20-2019 نهایتاً در تابستان از جمع باواریایی ها جدا شد و به لیورپول پیوست تا چالش جدید خود را در لیگ برتر انگلیس و زیر نظر یورگن کلوپ تجربه کند.

با این حال هفته های ابتدایی حضور هافبک اسپانیایی در لیورپول ناامید کننده بوده و او بازی های اخیر این تیم را به دلیل ابتلا کرونا و بعد مصدومیت از دست داده است. با این حال هافبک سابق قرمزها مشتاقانه منتظر بازگشت تیاگو به میادین است. ژابی آلونسو در این باره گفت: من همواره عاشق بازی تیاگو آلکانتارا بوده ام. روش بازی او که هم می تواند با مهاجمان و هم مدافعان ارتباط خوبی برقرار کند از ویژگی های خاص وی محسوب می گردد که یاری کننده است.

ژابی آلونسو در ادامه گفت: او یک دوست عالی است اما بالاتر از آن به یکی از بهترین هافبک ها تبدیل شده است. تیاگو پسر جذاب و باهوشی است که می تواند در یک جلسه تمرینی رختکن حضور داشته باشد. او عاشق فوتبال است و این موضوع را با شخصیت و نحوه بازی خود نشان می دهد. او می تواند خیلی راحت با هم تیمی هایش ارتباط برقرار کند و این کار را به شکل خارق العاده ای در بایرن مونیخ انجام داد. من احساس می کنم که تیاگو در لیورپول نیز به همین روش کار خواهد نمود و این موضوعی است که من آن را خیلی دوست دارم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1264

به "تمجید ژابی آلونسو از بازیکن جدید لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید ژابی آلونسو از بازیکن جدید لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید