تویوتا C-HR GR مدل Sport 2021 در رنگ هایی جذاب برای اروپا رونمایی شد

به گزارش مالکوم، تویوتا از مدل 2021 کراس اوور محبوب C-HR GR Sport خود که با ظاهری دو رنگ و جذاب برای کشورهای اروپایی عرضه می گردد، رونمایی کرد.

تویوتا C-HR GR مدل Sport 2021 در رنگ هایی جذاب برای اروپا رونمایی شد

با ما سفر کنید و با اروپا تور ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

هنگامی که تقریبا سه سال پیش تویوتا مجموعه خودروهای عملکردی خود را در ژاپن معرفی کرد، علاوه بر این مجموعه، اطلاعاتی درباره تیپ های پایین رده GR Sport، میان رده GR و پرچم دار GRMN منتشر شد. بعضی از این پسوندها از آن موقع در مدل های مختلف معرفی شده اند و تویوتا C-HR هم از این قاعده مستثنی نیست.

تویوتا C-HR مدل GR Sport 2021 اکتبر سال گذشته (آبان 1398) در سرزمین آفتاب تابان ارائه شد و اکنون در اروپا عرضه می گردد. قرار داشتن در سطحی پایین تر در میان سه سطح تیپ GR تعجب آور نیست که این کراس اوور کوچک بیشتر بر مشخصات ظاهری تمرکز داشته باشد. پیشرانه 1.8 لیتری و 2.0 لیتری هیبریدی نسبت به مدل قبلی تغییر ننموده اند اما تویوتا سیستم تعلیق را محکم تر نموده تا C-HR برای رانندگی لذت بیشتری به همراه داشته باشد.

علاوه بر این، نسخه 1.8 لیتری میله موج گیر بزرگتری را از مدل 2.0 لیتری به ارث برده تا کنترل غلت و خمش بدنه را بهبود ببخشد. تغییرات سخت افزاری به لاستیک های منحصربه فرد این مدل و یاری فنرهایی با نیروی میرایی بیشتر و البته سیستم فرمان خلاصه می گردد که به گفته تویوتا برای پاسخ دهی سریع تر بهینه شده است.

در نهایت GR Sport در درجه اول یک مجموعه با ظاهری جذاب است که شامل زمینه ای سیاه برای چراغ های جلو، محفظه مه شکن و جلوپنچره می گردد. سپر جلو کمی خشن تر از قبل به نظر می رسد و چرخ های 19 اینچی، بر کاربرپسند بودن این مدل افزوده است. نسخه جدید 2021 C-HR تویوتا منحصرا به صورت دو رنگ ارائه می گردد و هشت ترکیب رنگی برای انتخاب وجود دارد، از جمله نوعی خاکستری سایه مانند جدید با سقف مشکی که فقط برای GR Sport موجود است.

  • طرح مفهومی تویوتا C-HR با بدنه تمام کربن منتشر شد

در کابین تویوتا C-HR هم تغییرات اندکی ایجاد شده است که از روکش جلو با جنس آلکانترا (Alcantara) و فرمان چرمی سوراخ دار تا مجموعه ای از لوگوهای GR و دوخت هایی با رنگ متضاد را شامل می گردد.

تویوتا C-HR GR Sport در مدل استاندارد با جایگاه های گرم شونده در جلو، چراغ های جلوی LED، شیشه های رنگی، آینه های برقی و پشتیبانی از اندروید اتو (Android Auto) و کارپلی اپل (Apple Carplay) ارائه می گردد. علاوه بر این با یک هزینه اضافه تویوتا یک نسخه سیستم صوتی JBL را با 9 بلندگو در اختیار مشتریان قرار می دهد.

با توجه با اینکه تویوتا اعلام می نماید که نسخه عملکردی هر چیزی را که می فروشد را بازار عرضه کند، ممکن است که C-HR GR مناسب هم ارائه گردد. گزارشی که اوایل امسال میلادی ارائه شده بود نشان می داد که این کراس اوور جذاب می تواند از یک موتور 1.6 لیتری سه سیلندر تویوتا یاریس GR استفاده کند، هرچند هنوز هیچ چیز رسمی نیست.

به عنوان یک نسل جدید، این هاچ بک در اروپا 257 اسب بخار و در ژاپن 268 اسب بخار قدرت ارائه می دهد و به این ترتیب قدرتی کمی بیشتر از 200 اسب بخار برای یک کراس اوور سریع تر، آن را به یک رقیب برای فورد پوما ST تبدیل می نماید. قیمت تویوتا C-HR مدل 2021 از حدود 21 هزار و 500 دلار شروع می گردد اما قیمت مدل اسپورت اروپایی هنوز معلوم نیست.

عکس ها: تویوتا C-HR GR Sport 2021

Credit: Toyota

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1224

به "تویوتا C-HR GR مدل Sport 2021 در رنگ هایی جذاب برای اروپا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا C-HR GR مدل Sport 2021 در رنگ هایی جذاب برای اروپا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید