تیم ملی مقابل کامبوج باید با تمرکز بالا بازی کند؛ این بازی بهترین فرصت برای استراحت بازیکنان اصلی است

به گزارش مالکوم، تهران (پانا) - مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که شاگردان اسکووچیچ نباید تیم ملی کامبوج را دست کم بگیرند.

تیم ملی مقابل کامبوج باید با تمرکز بالا بازی کند؛ این بازی بهترین فرصت برای استراحت بازیکنان اصلی است

هومن افاضلی در گفت وگو با پانا، درباره بازی امروز تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج گفت: تیم ایران به لحاظ فنی، تاکتیکی و پنانسیل و توان یک سر و گردن از حریف خود بالاتر است، تیم ما در دور رفت این رقابت ها، مقابل کامبوج با تفاضل گل بالا پیروز شد بنابراین به لحاظ فنی خیال ما راحت است، اما نباید فراموش کنیم که تیم ملی در شرایط فعلی نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد، بنابراین اگر ملی پوشان با تمرکز پایین به میدان بروند ممکن است کار گره بخورد و شرایط برای آن ها سخت شود.

وی ادامه داد: ملی پوشان باید بدانند این دیدار هم حساس و مهم است و به سه امتیاز آن احتیاج دارند، بنابراین از همان دقایق نخست باید حریف را تحت فشار قرار دهند تا زود به گل برسند و با دست پر زمین را ترک کنند.بازیکنان تیم ملی به لحاظ روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند، تیم ما پیروز شد بحرین را در کشور خودش با سه گل شکست بدهد، اما نباید فراموش کنند که الان شرایط حساس است و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرند. البته به لحاظ فنی تیم ما نسبت به هر چهار تیم این رقابت ها، رجحان دارند. ما بازیکنان پرمهره و سطح توان فنی بالایی در ترکیب خود داریم و از این نظر خیالمان خیلی راحت است.

افاضلی گفت: چینش بازی ها در این دوره از رقابت ها بسیار خوب بود، دیدارهای سبک و سنگین به صورت یکی در میان چیده شده بود، بنابراین دیدار با کامبوج فرصت بسیار خوبی است که اسکوچیچ به برخی بازیکنان استراحت بدهد تا آن ها برای دیدار حساس مقابل عراق با تمام توان به میدان بیایند. بازی با عراق حساس ترین دیدار پیش رو است و به لحاظ انگیزشی بازیکنان باید در ایده آل ترین شرایط خودشان باشند، بنابراین برای بالا رفتن روحیه آن ها و همچنین جلوگیری از مصدومیت احتمالی این دیدار فرصت خوبی برای استراحت برخی بازیکنان است.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: البته بازیکنان که روی نیمکت ذخیره نشستند با بازیکنان اصلی فاصله زیادی ندارند و این یک مزیت بزرگ برای تیم ملی است، اما همانطور که گفتم در این دیدار هم بازیکنان باید تمرکز بالا و تحت فشار قراردادن کامبوج را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانند به راحتی امتیاز بگیرند، هر چند که تیم ایران یک سر و گردن از حریف بالاتر است، اما نباید مسائل غیرقابل پیش بینی فوتبال را نادیده گرفت، بنابراین بهتر است تیم ملی در این دیدار با تمرکز بالا وارد زمین شود.

وی در خاتمه گفت: رجحان مقابل کامبوج کار سختی نیست، به این شرط که حریف را دست کم نگیرند و با تمرکز وارد زمین شوند، از آن طرف این بازی فرصت خوبی برای بازیکنان اصلی است تا کمی استراحت کنند و با تمام توان مقابل عراق به میدان بیایند. تیم ما توان شکست عراق را دارد، فقط باید بازیکنان با روحیه به میدان بروند و تمام تمرکز خود را روی پیروزی با عراق بگذارند. امیدوارم 12 امتیاز نهایی این رقابت ها را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1674

به "تیم ملی مقابل کامبوج باید با تمرکز بالا بازی کند؛ این بازی بهترین فرصت برای استراحت بازیکنان اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی مقابل کامبوج باید با تمرکز بالا بازی کند؛ این بازی بهترین فرصت برای استراحت بازیکنان اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید