ثبت یک پتنت عجیب به وسیله اپل: یک صفحه کلید آی پد که بعد اتصال شاید رابط کاربری مشابه سیستم عامل مک را فعال کند! آیا یک گجت نو هیبریدی حد واسط بین آی پد و مک در راه خواهد بود؟

به گزارش مالکوم، مدتی است که شایعات مختلفی در خصوص عرضه مک بوک/آی پد هیبریدی اپل به گوش می رسد. امروز، اداره ثبت اختراع و علائم تجاری آمریکا، یک پتنت تازه دیگر را برای اپل ثبت نموده است که شک ما را در این مورد بیشتر می نماید.

ثبت یک پتنت عجیب به وسیله اپل: یک صفحه کلید آی پد که بعد اتصال شاید رابط کاربری مشابه سیستم عامل مک را فعال کند! آیا یک گجت نو هیبریدی حد واسط بین آی پد و مک در راه خواهد بود؟

این پتنت نو یک صفحه کلید لولایی آی پد است که بعد از اتصال رابط کاربری macOS را بالا می آورد.

این صفحه کلید انعطاف پذیری بیشتری را برای کاربران با حالت های نصب متعدد فراهم می نماید. بعلاوه یک دستگاه مک بوک مانند را نشان می دهد که در آن یک آ پد با رابط کاربری سیستم عامل مک نشان داده شده.

این پتنت بعلاوه نشان می دهد که لولای صفحه کلید به صورت مغناطیسی به قلم اپل Apple Pencil متصل گردد. حتی لولا ممکن است اتصال لوازم جانبی اضافی مانند دوربین، پروژکتور یا میکروفون را هم پشتیبانی کند.

بنابراین به نظر می رسد این احتمال وجود دارد که اپل یک دستگاه هیبریدی مک بوک / آی پد را در نظر داشته باشد.

مارک گورمن از بلومبرگ اخیراً مفهوم iPadOS Pro را مطرح نموده بود. گرچه اپل در تبلیغات خود به صورت متناوب می خواهد القا کند که از آی پد هم می توان دست کم در بعضی کاربرها مانند یک مک کار کشید، اما می دانیم که عملا این طور نیست. تخیل داشتن یک وسیله هیبریدی هم تبلت باشد و هم تمام عیار یا نسبی یک مک، بسیار هیجان انگیز است.

البته تا زمانی که بفهمیم اپل قصد و غرض جدی ای از ثبت این پتنت دارد یا این پتنت را صرفا برای روز مبادا ثبت نموده تا رقیبی زودتر به صرافت آن نیفتد، فاصله داریم.

آیا فکر می کنید ما روزی عملا مک بوک / آی پد هیبریدی را خواهیم دید؟

چنین چیزی در خارج زیست بوم اپل مثل این می ماند که شما یک وسیله هیبریدی اندروید / ویندوزی داشته باشید. تا حالا هم شرکت هایی بوده اند که روی این امر کار نموده اند.

آیا اپل این وسیله هیبریدی را خواهد ساخت یا دشواری های عملی چنین کاری، آن را هرگز نهایی نخواهد کرد؟

فقط زمان به ما نشان خواهد داد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1988

به "ثبت یک پتنت عجیب به وسیله اپل: یک صفحه کلید آی پد که بعد اتصال شاید رابط کاربری مشابه سیستم عامل مک را فعال کند! آیا یک گجت نو هیبریدی حد واسط بین آی پد و مک در راه خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت یک پتنت عجیب به وسیله اپل: یک صفحه کلید آی پد که بعد اتصال شاید رابط کاربری مشابه سیستم عامل مک را فعال کند! آیا یک گجت نو هیبریدی حد واسط بین آی پد و مک در راه خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید