حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد

به گزارش مالکوم، خبرنگاران/کردستان مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اینکه حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد، گفت: اداره ورزش و جوانان مبلغ ورودی حضور تیم والیبال استان را به حساب فدراسیون واریز نموده است.

حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد

حامد جولایی امروز(19مرداد) در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور تیم والیبال استان کردستان در لیگ برتر بزرگسالان یکی از مهمترین برنامه های استان است که با رایزانی های اجرا شده این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان کردستان حامی حضور تیم های ورزشی در لیگ برتر است، بیان نمود: رشته والیبال از پرمخاطب ترین رشته های ورزشی در کشور محسوب می گردد و حضور در بالاترین سطح نشانه توسعه ورزشی در کردستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در مورد حمایت این تیم در لیگ برتر والیبال کشور جلسات متعددی با مسئولین استانی برگزار گردید که در نهایت حمایت از این تیم در اولویت ورزشی استان نهاده شد.

جولایی با اشاره به اینکه استاندار کردستان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان حمایت های همه جانبه ای در این خصوص داشته اند، اضافه نمود: باتوجه به اینکه امروز آخرین فرصت برای اعلام حضور در این رقابت ها بود، ورزش جوانان استان مبلغ 150 میلیون تومان را به حساب فدراسیون واریز نموده است تا فردا 20 مرداد نام کردستان در جمع 14 تیم حاضر در لیگ برتر باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اشاره به اینکه اسپانسر این تیم نیز باید تمام کوشش خود را برای بقای تیم در لیگ برتر انجام بدهد، بیان نمود: در فصل گذشته تیم والیبال کردستان با نام راه یاب ملل در لیگ برتر به میدان رفته است و از همین شرکت نیز می خواهیم باتوجه به کمکی که اداره ورزش نموده است آنها نیز به تعهدات خود در فصل جاری ادامه بدهند.

وی در انتها یادآور شد: اگر راه یاب ملل به هر دلیلی نتواند ادامه این همکاری را بدهد تیم والیبال کردستان با نام دیگری پای در این میدان می گذارد.

لازم به ذکر است: در سال گذشته تیم والیبال راه یاب ملل مریوان به نمایندگی از کردستان در لیگ برتر حضور داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1076

به "حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم والیبال کردستان در لیگ برتر قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید