شکست بایرن مونیخ مقابل ماینتس و به تاخیر افتادن قهرمانی، پیروزی دورتموند برابر وولفسبورگ با درخشش هالند

به گزارش مالکوم، خبرگزاری خبرنگاران- دورتموند با شکست دادن وولفسبورگ، گام بزرگی در جهت کسب سهمیه برداشت.

شکست بایرن مونیخ مقابل ماینتس و به تاخیر افتادن قهرمانی، پیروزی دورتموند برابر وولفسبورگ با درخشش هالند

به گزارش خبرنگاران، وولفسبورگ و دورتموند در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 21-2020 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت زنبورها با بریس ارلینگ هالند، وولفسبورگ را شکست دادند. جود بلینگام، هافبک دورتموند با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 59 بازی اخراج شد.

شرح گل ها:

وولفسبورگ 0-1 دورتموند؛ ارلینگ هالند 12`: اشتباه بازیکن وولفسبورگ در پاس رو به عقب برای هم تیمی خود، باعث شد که ارلینگ هالند صاحب توپ شود. هالند به سرعت وارد محوطه شد و با یک ضربه دقیق، خیلی زود دورتموند را پیش انداخت.

وولفسبورگ 0-2 دورتموند؛ ارلینگ هالند 68`: محمود داهود در نزدیکی محوطه دورتموند از بازیکنان وولفسبورگ توپ گیری کرد و با یک پاس عمقی دقیق و زیبا، یک ضد حمله سریع را برای دورتموند ایجاد کرد. ارلینگ هالند از میانه میدان صاحب توپ شد و با سرعت خوب خود، از مدافعان فاصله گرفت. هالند وارد محوطه شد و با یک شوت دقیق، دروازه وولفسبورگ را باز کرد.

- نمایش شجاعانه ماینتس برای بقا در لیگ، باعث شد امروز باواریایی ها نتوانند نهمین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا را قطعی کنند. ماینتس در نیمه اول نمایش بسیار تهاجمی و خوبی داشت. آن ها غیر از دو گلی که به بایرن مونیخ زدند، چند موقعیت جدی دیگر نیز روی دروازه بایرن مونیخ ایجاد کردند که مانوئل نویر در دو صحنه واکنش های بسیار خوبی داشت.

از سوی دیگر بایرن مونیخ نتوانست موقعیت های چندان جدی ایجاد کند و آن تیم همیشگی نبود. ماینتس با پیروزی مقابل بایرن مونیخ، گام مهمی در راستای بقا در بوندسلیگا برداشت و البته مانع قهرمانی بایرن مونیخ شد.

شرح گل ها:

ماینتس 1-0 بایرن مونیخ؛ یوناتان بورکارت 3`: پس از دفع ناقص سانتر یار ماینتس توسط داوید آلابا، در پشت محوطه جریمه توپ جلوی پای یوناتان بورکارت افتاد. مهاجم ماینتس، همان توپ را به سوی دروازه شوت زد که با اشتباه مانوئل نویر در محاسباتش جهت دریافت توپ، دروازه بایرن مونیخ گشوده شد.

ماینتس 2-0 بایرن مونیخ؛ رابین کوایسون 36`: به دنبال خطای خشن بواتنگ و دریافت کارت زرد، داور برای ماینتس ضربه آزاد اظهار داشت. ارسال خوب فیلیپ ام ونه با پرش و ضربه سر خوب رابین کوایسون میان دو مدافع بایرن مونیخ همراه شد تا دروازه مانوئل نویر برای بار دوم باز شود.

ماینتس 2-1 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 4+90`: روی اشتباه الکساندر هک در دفع توپ با سر، توپ جلوی پای روبرت لواندوفسکی افتاد و او در محوطه جریمه به راحتی دروازه ماینتس را گشود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1534

به "شکست بایرن مونیخ مقابل ماینتس و به تاخیر افتادن قهرمانی، پیروزی دورتموند برابر وولفسبورگ با درخشش هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست بایرن مونیخ مقابل ماینتس و به تاخیر افتادن قهرمانی، پیروزی دورتموند برابر وولفسبورگ با درخشش هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید