تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آستوریا در پاریس

به گزارش مالکوم، هتل آستوریا پاریس | Hotel Astoria - Astotel

هتلی لوکس با لابی دلپذیر و با مبل راحتی های چرمی، مکانی شیک برای اقامت در شهر پاریس است. هتل آستوریا پاریس Hotel Astoria - Astotel، هتلی 3 ستاره در ناحیه مرکزی و منطقه 8 پاریس واقع شده است و تا جاذبه های مطرح و تماشای شهر که همه آرزوی تماشا آن را دارند، تنها چند دقیقه فاصله دارد. در متن زیر خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله هتل تا تماشای های پاریس را به تفضیل بیان می کنیم پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل آستوریا پاریس را مرور کنیم.

تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آستوریا در پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

خدمات رفاهی هتل آستوریا پاریس

با فاصله ای کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا جاذبه های معروفی چون مونمارتر و 15 دقیقه ای تا خیابان شانزه لیزه Champs Elysées، هتل آستوریا پاریس یکی از برترین موقعیت ها را در این شهر دارد. بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای رفت و آمد و تنها با پای پیاده در پاریس گردش کنید. این هتل پارکینگ ندارد.

کارکنان هتل به زبان ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند. ورود به هتل آستوریا پاریس، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید و میز پذیرش به صورت شبانه روزی جوابگوی شما خواهد بود.

حیوانات خانگی خود را به این هتل نیاورید چرا که ورود حیوانات به آن ممنوع است. آسانسور و باربر رفت و آمد و حمل چمدان و وسایلتان را راحت می نماید. اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها شما را به شبکه جهانی وب متصل نگه می دارد و در فضای عمومی هتل هم می توانید به وای فای متصل شوید. نگهبانی و میز پذیرش، به صورت شبانه روزی در دسترس شماست.

خدمات خشکشویی، اتوشویی، اتو لباس ها به همراه نظافت با پرداخت هزینه بسیار کمی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اتاق ها و فضاهایی مختص افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. خدمات نگهداری از بچه ها، خیالتان را از بابت فرزندتان راحت می نماید و اتاق های خانوادگی، شما را در کنار هم نگه می دارد.

امکانات تفریحی هتل آستوریا پاریس

هر بعد از ظهر به بعد در لابی هتل بنشینید و همینطور که روزنامه را نگاهی می اندازید، از تنقلات و آب میوه های تازه رایگان سفارش دهید. از صبحانه کامل ارائه شده در بوفه ای با سقف شیشه ای بر روی پشت بام هتل بهره ببرید یا اینکه در اتاق خود بمانید و صبحانه قاره ای با منوی لاکارته سفارش دهید. برای گرفتن تور پاریس یا گرفتن بلیط اتوبوس های بیگ باس یا هاپ آن هاپ آف، به میز پذیرش مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل

هر اتاقی به صورت جداگانه با رنگ های گرم یا سرد و با مبلمانی مدرن طراحی شده است. کف دارای فرش، رادیو، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم گرمایشی، میز و چراغ مطالعه، صندوق امانات و دیوار های ضد صدا از دیگر امکانات به کار رفته درون اتاق ها می باشد. در حمام، حوله، وسایل آرایشی- بهداشتی رایگان، دوش، وان و سشوار قرار داده شده است. در یخچال هر 86 اتاق هتل می توانید، آبمیوه هم پیدا کنید.

اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است. برای رزرو اتاق و یا تماشا عکس های بیشتر از آن، می توانید سری به قسمت رزرو هتل پاریس در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل آستوریا پاریس

  • اتاق سوپریر دوقلو: 17 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • اتاق تریپل: 19 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره به همراه یک تخت دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • اتاق استاندارد دوقلو: 14 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • اتاق سوپریر دابل: 17 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • اتاق استاندارد دابل: 14 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره دارد. این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری در نظر گرفته شده است.
  • دوقلوی سوپریر: 16 مترمربع مساحت و دوش دارد.
  • اتاق سینگل: 12 مترمربع مساحت و دوش به همراه یک تخت یک نفره دارد.
  • دابل سوپریر: 16 مترمربع مساحت و دوش دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پاریس

رستوران هایی مانند روم پاریس Rome Paris، لا میسون La Maison و ریپلی Ripaille ، با کمتر از 10 دقیقه پیاده روی در دسترستان خواهد بود. بعلاوه بازارهایی مانند کاریفور سیتی پاریس باتیگنول Carrefour City Paris Batignolles و مارشه بیولوجیک دو باتیگنول Marché biologique des Batignolles در فاصله کمتر از 300 متری آن قرار گرفته اند.

  • ایستگاه متروی روم: 110 متر است که طی کردن این راستا پیاده 1 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه متروی اروپا: 300 متر است که پیاده 4 دقیقه طول می کشد.
  • بسیاری از ایستگاه های دیگر مانند لیژه و پلیس دو کلیچی، ویلیر و گارد دو پاریس سنت لازار در فاصله ای کمتر از 10 دقیقه پیاده روی تا هتل قرار گرفته اند.
  • کلیسای سنت آگوستین: 600 متر است که می توانید با اتوبوس شماره 80، 12 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 13 دقیقه طول می کشد.
  • ایستگاه مترو ای یو آر پالاسپورت: 2.1 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 8 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 35 دقیقه طول می کشد.
  • تئاتر متورینز: 1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با مترو خط 13 بروید، حدود 11 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده هم در مدت 17 دقیقه به این سالن تئاتر می رسید. سالن تئاتر کمدی کامارتین هم تنها 5 دقیقه تا این سالن فاصله دارد.
  • اپرای گارنیر: 1.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 6 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 95 بروید، حدود 9 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده هم در مدت 20 دقیقه به این سالن تیاتر می رسید.
  • سالن کنسرت لا سیگال: 1.3 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 7 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 30 یا مترو خط 2 بروید، حدود 14 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید 20 دقیقه ای به این محل برسید.
  • سکره سکور: 1.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 30 یا مترو خط 2 بروید، حدود 21 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید 30 دقیقه ای به این محل برسید.
  • : 2.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 8 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس خط 30 یا مترو خط 2 بروید، حدود 15 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید 35 دقیقه ای به این محل برسید.
  • : 2.6 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 11 دقیقه راه خواهد بود. اگر تا آنجا با اتوبوس خط 95 بروید حدود 15 دقیقه و با مترو خط 1 و سپس خط 13 بروید، حدود 26 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده می توانید 40 دقیقه ای به این محل برسید.
  • : 3.7 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 18 دقیقه راه خواهد بود. اگر تا آنجا با اتوبوس خط C و سپس با مترو خط 13 بروید، حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود. پیاده یک ساعت تا این کلیسا راه خواهید داشت.
  • اپرا باستیل: 4.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 18 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید بیشتر از یک ساعت در راه خواهید بود. با مترو طی این راستا 31 دقیقه، طول می کشد.
  • : 4.8 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 17 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید، 55 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس خط 82 و مترو خط 2 طی این راستا 31 دقیقه، طول می کشد.
  • : 17.3 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 35 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود. اگر اتوبوس مستقیم شماره 1 را سوار شوید و در ایستگاه ژار مونپقناسی پیاده شوید و به مترو رفته و خط 13 را سوار شوید، تا هتل 50 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لو بورژه پاریس: 12.2 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 25 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود. با اتوبوس خط 350 و سپس سوار شدن به خط متروی شماره 2، حدود 40 دقیقه طی این راستا طول می کشد.

موقعیت هتل آستوریا پاریس

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

فرانسه، 75008 پاریس، 42 رو دو مسکو

42 Rue de Moscou, 75008 Paris, France

منبع:booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1979

به "تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آستوریا در پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: معرفی هتل 3 ستاره آستوریا در پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید