یاری های نقدی مسی، گواردیولا و رونالدو برای درمان مبتلایان به کرونا

به گزارش مالکوم، برترین ستاره های حال حاضر دنیای فوتبال هر یک مبالغی را برای یاری به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص دادند.

یاری های نقدی مسی، گواردیولا و رونالدو برای درمان مبتلایان به کرونا

به گزارش خبرنگاران، در ادامه جنبشی که در دنیای فوتبال برای یاری به مبارزه با ویروس کرونا و درمان مبتلایان به این بیماری شروع شده است، دو ستاره برتر حال حاضر دنیای فوتبال یعنی رونالدو و مسی هم هر کدام مبالغی را به این کار اختصاص داده اند.

طبق گزارش نشریه موندودپورتیووی اسپانیا، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به یکی از بیمارستان های شهر بارسلونا که در آن هم مبتلایان به ویروس کووید 19 درمان خدمات داده می گردد و هم برای یافتن درمان این بیماری تحقیق صورت می گیرد، یک میلیون یورو یاری نموده است. این بیمارستان در صفحه توئیتر خود این خبر را تأیید و از مسی بابت یاریش تقدیر نموده است.

در همین حال سرمربی سابق مسی یعنی پپ گواردیولا نیز یک میلیون یورو صرف خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی یکی دیگر از بیمارستان های شهر بارسلونا نموده است.

اما کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس و مدیربرنامه هایش ژرژ مندز نیز خرید تجهیزات بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های شهر های لیسبون و پورتو به ارزش یک میلیون یورو را تقبل نموده اند. مندز هفته پیش هم یک هزار ماسک و 200 هزار کاور مخصوص محافظت کننده به بیمارستان سائوژائوی شهر پورتو اهدا نموده بود. علاوه بر این او سفارش هشت دستگاه تنفس مصنوعی برای توزیع در بیمارستان های سراسر پرتغال را داده است.

پیش از این هم دیگر چهره های مطرح فوتبال مانند ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام - کسی که به وسیله یک مؤسسه خیریه اقدام به توزیع مواد غذایی و دیر اقلام ضروری در میان سالخوردگان شمال لندن نموده بود - روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ و همسرش که یک میلیون یورو یاری نقدی کردند، جاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا، هافبک های بایرن مونیخ که آنها هم مجموعاً یک میلیون یورو یاری کردند و تیم ملی فوتبال آلمان که 2.5 میلیون یورو یاری نقدی کرد، آمادگی خود را برای یاری به درمان و ریشه کن کردن بیماری کرونا اعلام نموده بودند.

اسپانیا جزو کشورهایی است که از شیوع بیماری کرونا در اروپا بیشترین ضربه را خورده است و هر روز بر تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری افزوده می گردد. در پرتغال هم کرونا شیوع پیدا نموده، اما میزان آن کمتر از اسپانیاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 833

به "یاری های نقدی مسی، گواردیولا و رونالدو برای درمان مبتلایان به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های نقدی مسی، گواردیولا و رونالدو برای درمان مبتلایان به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید