خبرنگاران افزایش خطر آلودگی و شیوع ویروس کرونا در استان های شمالی

به گزارش مالکوم، تهران - خبرنگاران - ستاد ملی مبارزه با کرونا ظی اطلاعیه ای نسبت به افزایش خطر آلودگی و شیوع ویروس کرونا در استان های شمالی با توجه به ازدیاد ترددها در محورهای این استان ها هشدار داد.

خبرنگاران افزایش خطر آلودگی و شیوع ویروس کرونا در استان های شمالی

به گزارش عصر جمعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا آمده است: مردم شریف و عزیز ایران ضمن تشکر از همکاری های گسترده مردم وظیفه شناس ایران، در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی مبارزه با این بیماری با هدف پیشگیری حداکثری از شیوع بیماری، حفظ جان شهروندان و حضور مردم عزیزمان در منزل، اقدام به تعطیلی مدارس و دانشگاه های کشور کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متاسفانه بر اساس اطلاعات پلیس راه کشور، تردد در برخی از محورهای استان های شمالی کشور که از آلودگی بیشتری برخوردار است، رو به افزایش بوده و این موضوع می تواند قطعا باعث آلودگی بیشتر شده و نگرانی جدی برای خانواده ها ایجاد کند لذا اکیدا از همه ملت عزیز و فهیم کشورمان خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود، اعضای خانواده و دیگر شهروندان، به طور جدی از مسافرت پرهیز کنند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بهترین راه این است که در خانه بمانید تا از بیماری کرونا در امان باشید.

ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا به امروز به بیش از 70 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه 16 اسفندماه گفت که اکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به 4 هزار و 747 نفر و فوت ناشی از آن به 124 نفر رسیده و همچنین 913 نفر بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 782

به "خبرنگاران افزایش خطر آلودگی و شیوع ویروس کرونا در استان های شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزایش خطر آلودگی و شیوع ویروس کرونا در استان های شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید