خبرنگاران کرونا لیگ فوتبال روسیه را تعطیل کرد

به گزارش مالکوم، مسکو - خبرنگاران - فدراسیون فوتبال روسیه گفت از امروز سه شنبه تمامی رقابت های ورزشی تحت نظر این فدراسیون از جمله لیگ فوتبال روسیه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل می گردد.

خبرنگاران کرونا لیگ فوتبال روسیه را تعطیل کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مسکو، این تعطیلی تا 10 ماه آوریل (22 فروردین ماه سال آینده) حدود سه هفته ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران موفقترین بازیکن ایرانی شاغل در روسیه است که در تیم زنیت سنپترزبورگ بازی می نماید.

سنپترزبورگ که به پایتخت فرهنگی و شاقتصادی روس ها مشهور است از جمله نخستین مناطق روسیه بود که به دلیل جاذبه های مذهبی و توریستی، در آن علائم ویروس کرونا شناسایی شد.

تا دیروز بیش از 90 نفر در روسیه به بیماری ناشی از ویروس کرونا در پهناورترین کشور دنیا مبتلا شده اند با این وجود دمیتری پسکوف سخنگوی رییس جمهوری روسیه اعلام نموده دلیلی برای اعلام شرایط فوق العاده در کشور به دلیل شیوع کرونا وجود ندارد.

با این وجود روسیه تدابیر متعددی را برای مقابله با گسترش کرونا در این کشور به اجرا در آورده که مهمترین آنها ممانعت از ورود افراد خارجی به این کشور و اختیاری شدن رفتن به مدرسه و دانشگاه است.

دولت روسیه به مردم و صاحبان مشاغل کوچک وعده یاری های گسترده اقتصادی داده است و شایعه شده در اطراف مسکو، شهرداری این شهر در حال ساخت بیمارستانی برای بیماران کرونایی در صورت افزایش آمار مبتلایان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 811

به "خبرنگاران کرونا لیگ فوتبال روسیه را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا لیگ فوتبال روسیه را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید