دستگاه تستر ایکس باکس سری اس عرضه شد

به گزارش مالکوم، در جهانی بازی های ویدئویی گاهی چیزهای بسیار عجیبی وجود دارند که باعث می شوند این جهان اصلاً خسته کننده نباشد. از تجربه و اتمام یک بازی با استفاده از یک موز گرفته تا اتمام تتریس و رسیدن به بالاترین سطح در این بازی همگی باعث می شوند که هیجان در جهانی گیمینگ پایان نداشته باشد. نکته جالب اینجاست که برخی اوقات شرکت ها نیز وارد این ماجرا شده و برخی مواقع کارهای عجیبی انجام می دهند.

دستگاه تستر ایکس باکس سری اس عرضه شد

از زمان عرضه کنسول های نسل نهمی ظاهر آن ها با نقدها زیادی روبرو شد. کنسول پلی استیشن 5 مقدار بسیار بزرگی داشت و از طرفی طراحی آن بسیار عجیب بود و حتی شبیه یک مودم بسیار بزرگ به نظر می رسید. کنسول های ایکس باکس نیز بسیار ساده بودند و بیشتر کاربران را به یاد وسایل آشپزخانه (به خصوص یخچال و ماشین لباسشویی) می انداختند. همین موضوع باعث شد تا ایده عجیبی در فکر طراحان ایکس باکس و شرکت های دیگر شکل گیرد.

در سال 2021 ما شاهد عرضه یک یخچال با طراحی ایکس باکس سری ایکس بودیم. این یخچال توانایی سرد کردن 12 نوشیدنی را داشت و از لحاظ طراحی نیز بسیار ساده مانند خود کنسول بود. قیمت آن هم 80 دلار بود که برای هواداران قیمت مناسب و خوبی به شمار میرود. حال نوبت به ایکس باکس سری اس و یک وسیله آشپزخانه دیگر رسیده است.

اگر شما در پی یک تستر در خانه خود هستید، می توانید تستر ایکس باکس سری اس را بخرید. این تستر از الان در بازار وجود داشته و حدود 40 دلار قیمت دارد. همینطور اینکه این دستگاه یک تستر عادی نیست بلکه توانایی های مختلفی دارد که آن را به یک تستر با کیفیت و خوب تبدیل می نماید.

تستر ایکس باکس سری اس دارای زمانبندی، گرم کن، 6 نوع مختلف برای تست کردن نان و البته چاپ لوگوی ایکس باکس روی نان را دارد. این مورد آخر برای هواداران قطعاً مجذوب نماینده ترین بخش این تستر است و باعث شده که توجه گیمرها به آن جلب گردد. همینطور اینکه این تستر جزئی از ابزار گواهی دار ایکس باکس است و نتیجه همکاری رسمی این شرکت با شرکت سازنده تستر است.

نکته جالب اینجاست که قیمت این لوازم جانبی چندان بالا نیست. در اصل شما با قیمت یخچال می توانید یک بازی بخرید یا اینکه با قیمت این تستر نیز می توانید یک کنترلر خوب بخرید. در نتیجه قیمت این لوازم آشپزخانه چندان غیرمنطقی نیست و کاملاً به نظر عادی می رسد. همینطور اینکه این قیمت و این قابلیت ها برای هواداران ایکس باکس بسیار مجذوب نماینده است که باعث شده این تستر از الان هواداران زیادی داشته باشد.

بحث اصلی اینجاست که ایکس باکس به موارد جانبی بیشتر از مشکل اصلی می پردازد. کنسول های ایکس باکس هنوز از لحاظ فروش نزدیک کنسول های پلی استیشن هم نیستند و علت اصلی آن عناوین انحصاری سونی است. سونی همچنان دارای بازی های بسیار قدرتمندی است که به هیچ عنوان آن ها را برای ایکس باکس عرضه نمی نماید و این موضوع باعث مشکل برای مایکروسافت شده است.

مایکروسافت در این مدت کوشش بسیاری نموده تا با خرید شرکت های مختلف و انحصاری کردن بازی های متفاوت خود را به بازار دنیای گیمینگ باز گرداند ولی همچنان پیروز نبوده است. بیشتر گیمرها هنوز به ایکس باکس به چشم یک دستگاه برای خرید گیم پس نگاه می نمایند و این موضوع کاملاً منطقی است. گیم پس از لحاظ قیمتی بسیار با ارزش است و عناوین زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد ولی مشکل اینجاست که حتی بازی های گیم پس هم پس از مدتی خسته نماینده می شوند. در نتیجه شاید بهتر باشد مایکروسافت به جای ساخت تستر به فکر تغییر در استراتژی عرضه بازی ها برای کنسول های خود باشد.

منبع: VideoGamesChronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2225

به "دستگاه تستر ایکس باکس سری اس عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه تستر ایکس باکس سری اس عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید