دکوراسیون خانه لاکچری علی دایی

به گزارش مالکوم، علی دایی یکی از پیروز ترین و مشهورترین چهره های فوتبالی در ایران است.

دکوراسیون خانه لاکچری علی دایی

در این مطلب از خبرنگاران به آنالیز دکوراسیون پنت هاوس علی دایی می پردازیم. شکی در این نیست که وسایل به کار رفته در منزل علی دایی اولین گام مهم در زیباسازی آن را ایفا نموده است. البته سبک معماری و ساخت و ساز منزل در زیبا سازی آن کم تاثیر نیست. اما اگر ایده پردازی با یاری گرفتن از متخصصان صنعت دکوراسیون به درستی به انجام نرسد هیچ وقت این چنین نتیجه ای از کار فراهم نمی گردد.

دکوراسیون پنت هاوس علی دایی

در ادامه کمی رزومه علی دایی را آنالیز نموده و سپس به سراغ چیدمان منزل و دکوراسیون داخلی پنت هاوس علی دایی خواهیم رفت.

علی دایی کیست؟

علی دایی یکی از فوتبالیست های مشهور و معروف ایرانی است که در 1 فروردین سال 1348 در شهر زیبای اردبیل متولد شده است. وی سومین فرزند خانواده است و از سنین کم او را شهریار صدا می زنند. به همین علت این نام هم اکنون لقب وی در دنبال فوتبال است و بسیاری از افراد وی را با نام شهریار فوتبال ایران می شناسند. علی دایی یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های ایرانی بوده که در خانه ای لوکس و گرانبها زندگی می نماید.

پنت هاوس علی دایی

این پنت هاوس یکی از پرامکانات ترین و لاکچری ترین پنت هاوس های شمال تهران است که دارای امکانات بسیار زیادی است. این پنت هاوس شامل یک استخر روباز در پشت بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، سیستم صوتی، آسانسور نفر بر اختصاصی، سیستم ضد حریق، دستگیره ها و شیرآلات آب طلا که از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف که از آخرین تکنولوژی روز جهان بهره می برد، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، زمین ورزشی و باغ گیاهان است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب با این گلدان ها زیبایی گیاهان را دوچندان کنید سر بزنید.

ایده پردازی فضای خانه علی دایی

طراحی خانه علی دایی به لطف دو مبل تکی مدرن با رنگ بنفش و کوسن های طلایی به انجام رسیده است. از سوی دیگر شما شاهد دو شمعدان لوکس و شیک در این ایده پردازی هستید که به جای آباژورهای ایستاده از آن ها بهره گرفته شده است. یک میز تکی ساده به رنگ قهوه ای نیز مهر نهایی بر این دیزاین را وارد می نماید. چیزی که سبب شده است این طراحی بسیار به چشم آید نوع رنگ آمیزی کف و دیوارهای فضا است. از سوی دیگر نورپردازی حاکم در محیط به زیباتر شدن این دکوراسیون داخلی بسیار یاری نموده است. سبک دکور منزل علی دایی به سبک مدرن می ماند، زیرا تمام پارامترهای استفاده شده در عین سادگی از یک زیبایی بی نظیری بهره گرفته است.

اکسسوری ها و جزئیات خانه علی دایی

اگر نگاهی به دکوراسیون داخلی و چیدمان ملزومات منزل لوکس علی دایی بیاندازیم، عناصری را می بینیم که از ارزش های بسیار زیادی برخوردار هستند. این عناصر شامل مبلمان لوکس، تابلوهای دیواری تجملاتی و بسیار گرانبها، فرش های دستبافت و گران قیمت و انواع اکسسوری های تزئینی است. سطح کف این خانه را سنگ مرمر پوشانده و سقف با یاری گچ بری های مجذوب کننده و استفاده از نور مخفی، نمایی مدرن گرفته است. دیوارهای خانه لوکس علی دایی نیز اغلب از کاغذ دیواری و کامپوزیت تشکیل شده است. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب برترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب سر بزنید.

پوشش کف خانه علی دایی

سطح کف این خانه را سنگ مرمر پوشانده و سقف با یاری گچ بری های مجذوب کننده و استفاده از نور مخفی، نمایی مدرن گرفته است. دیوارهای خانه لوکس علی دایی نیز اغلب از کاغذ دیواری و کامپوزیت تشکیل شده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب برترین مدل کمد دیواری برای اتاق خواب را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 2050

به "دکوراسیون خانه لاکچری علی دایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون خانه لاکچری علی دایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید