راهنمای خرید بهترین پمپ کارواش

به گزارش مالکوم، رپرتاژآگهی - پمپ کارواش به طور کلی در سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی عرضه می ­گردد. این تقسیم بندی بر اساس قدرت موتور پمپ کارواش ­ها اجرا شده و از این دستگاه، برای مصارف متعدد استفاده می­ گردد. کاربرد پمپ کارواش خانگی را در شستشوی اتومبیل، شیشه و کف ساختمان ­ها دیده­ ایم. پمپ کارواش ­های صنعتی و نیمه صنعتی نیز در صنایعی نظیر پتروشیمی، سرامیک و گاز برای رسوب زدایی، رنگ بری و شستشو کاربرد دارند. اگر مایلید درباره پمپ کارواش ­ها بیشتر بدانید، پیشنهاد می­ کنیم، ادامه مطلب را از دست ندهید.

راهنمای خرید بهترین پمپ کارواش

پمپ کارواش چه می­ کند؟

به طور مختصر باید گفت، این دستگاه با فشاری که بر آب وارد می ­کند، آن را به وسیله نازل به بیرون پرتاب می ­کند. این عمل برای رسوب زدایی و شستشو در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد دارد. ساختار این دستگاه بی شباهت به پمپ آب پیستونی نیست، به همین دلیل بسیاری ها پمپ کارواش که از لوازم کارواش را همان پمپ آب پیستونی نام می­ نهند. اگر بخواهیم عملکرد این دستگاه را توضیح دهیم باید بگوییم، مخزن پمپ کارواش، آبی که به آن وارد می ­شود را ذخیره می­ کند. با حرکت جابجایی مثبت پمپ ­های پیستونی، آب موجود در مخزن تحت فشار شدید قرار می­ گیرد و باز شدن شیر خروجی سبب می­ شود تا نازل، آب را با فشار به بیرون راهنمایی کند. امروزه برای جلوگیری از هدر رفت آب، اغلب پمپ کارواش ­ها مجهز به سیستم قطع کن اتوماتیک هستند، به این معنا که هنگامی که نازل رها می ­شود، آب به مخزن بازگشته و از فشار شدید و هدر رفت آن جلوگیری می ­شود و دهانه آن بسته می­ شود.

پمپ کارواش از چه اجزایی تشکیل شده است؟

این دستگاه که از تجهیزات آب رسانی خانگی و صنعتی به شمار می ­رود، از اجزایی تشکیل شده است که در ادامه با هم آن را مرور می­ کنیم:

** موتور: موتور اصلی ­ترین بخش یک پمپ کارواش به شمار می ­رود. در واقع عامل تفکیک انواع پمپ کارواش ها با یکدیگر براساس قدرت موتور و فشار بار الکتریکی آن هاست. اندازه موتور و قدرت آن، رابطه مستقیم با یکدیگر دارند، به عبارتی هرچقدر اندازه موتور عظیم تر باشد، قدرت آن نیز بیشتر است. واحد اندازه گیری قدرت موتور وات و آمپر است.

** پمپ: یکی دیگر از مهم ­ترین اجزای پمپ کارواش ها را پمپ تشکیل می­ دهد. کیفیت پمپ، در پمپ کارواش های خانگی و صنعتی متفاوت است. برای تجهیزات آبرسان خانگی از پمپ های محوری با کیفیت متوسط استفاده می شود، اما در پمپ کارواش های صنعتی، معمولا پمپ های پیستونی سه فاز کاربرد دارد. مهم ­ترین برندهایی که عرضه کننده پمپ کارواش هستند را می ­توان به: اینترپمپ، پمپ کارواش برتولینی، بوش و آنووی ریوربری تقسیم بندی نمود.

** شیلنگ: شیلنگی که در دستگاه­ های آبرسان استفاده می ­شود، باید دارای یکسری ویژگی ­ها باشد. به عنوان مثال مقاومت، انعطاف بالا، وزن سبک و متریال با کیفیت از مهم­ ترین فاکتورهای یک شیلنگ استاندارد در ساختار پمپ کارواش هاست. انواع شیلنگ های موجود برای پمپ کارواش ها در طول ها و قطرهای متعددی عرضه می ­شوند که جنس همه آن ­ها پلاستیک است. البته ناگفته نماند شیلنگ کارواش صنعتی با شیلنگ سایر تجهیزات آبرسان تفاوت­هایی دارد، در این حد که جنس شیلنگ پمپ کارواش های صنعتی غالبا فولاد بافت است تا در برابر شرایط محیطی و حتی در مقابل عبور وسایل نقلیه سنگین دچار مشکل نشود.

** نازل: نازل ها معین کننده مقدار فشار آب از خروجی دستگاه هستند و آب را در جهات متعدد پخش می­ کنند.

خرید بهترین پمپ کارواش

همان طور که پیش از این نیز گفته شد، پمپ کارواش در مصارف متعددی کاربرد دارد. فارغ از استفاده از این تجهیزات آبرسان برای مصارف خانگی، این دستگاه ها در صنعت نیز بسیار پر کاربرد هستند. بنابراین خرید بهترین نوع آن­ ها برای صنعتگران بسیار حائز اهمیت و به نوعی دغدغه محسوب می­ شود. اگر شما نیز صاحب یکی از صنایع عظیم و کوچکی هستید که شغلتان به استفاده از پمپ کارواش گره خورده و به دنبال فروشگاهی معتبر برای خرید این تجهیزات هستید، پیشنهاد می ­کنیم که نکاتی را در نظر بگیرید. اول اینکه خرید خود را از فروشگاهی انجام دهید که با سابقه و خوشنام در فراوری و واردات بی واسطه انواع پمپ کارواش با کیفیت باشد، چراکه با خرید یک محصول با کیفیت تا مدت­ ها از هزینه ­های جانبی تعمیر و نگهداری و تعویض در امان خواهید بود و به نوعی سرمایه گذاری هوشمند انجام داده ­اید. دوم آنکه با وجود وفور فروشگاه ­های اینترنتی، این فرصت به شما داده شده تا با سرزدن به فروشگاه­ های آنلاین عرضه کننده پمپ کارواش از لیست قیمت­ ها آگاه شوید و با توجه به بودجه موجود اقدام به خرید نمایید. نکته سوم اینکه در فروشگاه ­های آنلاین با قیمت دستگاه کارواش صنعتی تک فاز مجازی شما قادر خواهید بود تا نظرات سایر کاربران را مشاهده نموده و با دقت و وسواس خرید خود را نهایی نمایید. نکته چهارم و آخر اینکه شما می ­توانید پمپ کارواش مربوط به معتبرترین برندهای عرضه کننده این تجهیزات آبرسان را تهیه نموده و از کیفیت و استاندارد بودن آن مطمئن باشید. پیشنهاد ما به شما خرید پمپ کارواش برتولینی از بازرگانی ایران پمپ (iran-pump.com) است.

پمپکارواشبرتولینی چه ویژگی ­هایی دارد؟

بسیاری از صاحبان صنایع ترجیح می ­دهند، تجهیزات باکیفیت را ولو با قیمت گران ­تر تهیه کنند، اما بهره وری و راندمان را افزایش دهند. به همین دلیل خرید پمپ کارواش برتولینی یکی از بدیهی ترین و منطقی ترین انتخاب­ های پیش روی بسیاری­ هاست. این برند معروف در فراوری تجهیزات آبرسان، هواداران بسیاری دارد. همین عامل نیز سبب شده تا پمپ کارواش برتولینی تقلبی در بازار کم نباشد و یا اینکه پمپ برتولینی با کیفیت اصلی با قیمت­ های بسیار نجومی به فروش برسد. قیمت انواع پمپ کارواش برتولینی دربازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم ­ترین آن مشخصات فنی این تجهیزات است. مدل­ های متنوع پمپ کارواش برتولینی به عنوان نمونه در مه پاش مرغداری استفاده می شود از لحاظ کاربرد، میزان فشار و ابعاد با یکدیگر تفاوت­ هایی دارند. اگر شما به دنبال مرکزی مطمئن برای تهیه پمپ کارواش برتولینی می ­گردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به کنندگی رسمی فروش این محصول در کشور است. کنندگی رسمی که هم با مناسب­ ترین قیمت پمپ کارواش برتولینی را عرضه کند و هم خیال شما را از بابت استاندارد بودن محصول و قطعات و اجزای آن مطمئن کند. بازرگانی ایران پمپ یکی از معتبرترین تامین کننده ­های تجهیزات صنعتی و کشاورزی است که آمادگی دارد تا خدمات و تسهیلات فروش و عرضه انوان پمپ کارواش ها اعم از پمپ کارواش برتولینی و دیگر برندهای معروف را به شرکت ها و کارخانه ها ارائه دهد. شما می ­توانید با مراجعه به وب­ سایت این بازرگانی و یا تماس با مشاوران زبده این مجموعه محصول مورد نظر خود را خریداری نموده و درب منزل و یا محل کار تحویل بگیرید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: malcom.ir شناسه مطلب: 1386

به "راهنمای خرید بهترین پمپ کارواش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بهترین پمپ کارواش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید